כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תתפלאו, גטאס עשה את עבודתו נאמנה

באסל גטאס עושה את עבודתו נאמנה. מי שנאמן להסתה נגד ישראל, נאמן לטרור הערבי כנגד אזרחי המדינה, מי שכלל לא מכיר בזכות המדינה להיות קיימת כמדינת העם היהודי, בהחלט עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר כשהוא מבריח עשרות טלפונים סלולאריים ופריטים אסורים נוספים לאסירי חמאס // מאי גולן

ח"כ באסל גטאס (יונתן זינדל, פלאש 90)
ח"כ באסל גטאס (יונתן זינדל, פלאש 90)

הטור הזה לא הולך להיות מה שאתם מצפים לו. לא תקבלו פה עוד מנה ממה שכבר התרגלתם אליו וממה שכבר צפוי. אני לא אכתוב כמה גטאס הוא סוס טרויאני בתוך כנסת ישראל, כמה הוא שונא ועוכר ישראל וכמה הוא מחבל לכל דבר (שכן מחבל זה לא רק מי שהורג) - אף על פי שאני מסכימה על כל האמור לעיל, המילים האלו כבר נהפכו להיות חסרות טעם בעיניי.

באסל גטאס עושה את עבודתו נאמנה. מי שנאמן להסתה נגד ישראל, נאמן לטרור הערבי כנגד אזרחי המדינה, מי שכלל לא מכיר בזכות המדינה להיות קיימת כמדינת העם היהודי, בהחלט עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר כשהוא מבריח עשרות טלפונים סלולאריים ופריטים אסורים נוספים לאסירי חמאס ומי יודע מה עוד... הרי מי מצביע לו לבאסל גטאס החמוד - ערביי ישראל שרואים בו את מי שמבצע את הפרובוקציות המחתרתיות כנגד ריבונות המדינה, אותן פרובוקציות שהם לא באמת יכולים לעשות; אבל אם תעשו משאל רחוב סתמי בקרב תושבי עזה למשל, תשמעו רק קללות וגידופים כלפי גטאס וחבריו מהרשימה המשותפת. הם יודעים שגטאס הפשוש לא דואג להם, למצוקתם הכלכלית ולחיי החברה ברחוב הערבי המנותק מישראל, הם יודעים שהוא דואג אך ורק איך להמשיך ולחמם את הכסא שלו, את המשכורת שלו ואת הטרור שממשיך להרחיק את שני העמים מפתרון אפשרי. אף אחד לא באמת מאמין שגטאס וחבריו רוצים בפתרון או חס ושלום – "שלום", סיטואציה כזו הרי לא תאפשר את המשך ליבוי השנאה וההסתה, ואם אין הסתה – אין קריירה.

בן דודו הנפלא של גטאס, עזמי בשארה (עוד דמות למופת שנאמנה לערכיה ולאמונתה), כבר חשפה בפנינו את פרצופם האמיתי של הח"כים הערביים, לא שהיינו צריכים עוד חשיפה כשאחמד טיבי, חנין זועבי, זחאלקה ושאר נעימי ההליכות והנימוסים האלו שלא טרחו לחסוך מאיתנו מעולם, אבל מעולם את דעתם האמיתית עלינו כזארחיה היהודיים של מדינת ישראל.

אז על מה בדיוק סוערות הרוחות עכשיו? את מי זה מפתיע שבאסל גטאס פושע כנגד ביטחונה של מדינת ישראל?

אולי, רק אולי, אם היינו טורחים ללמוד קצת, להשכיל ולהפנים מי הם באמת חברי הכנסת מהרשימה המשותפת, אולי לא היינו מגיעים למצב שאנחנו נמצאים בו היום; סיטואציה הזויה שבה חייבנו את עצמנו להכיל מחבלים בתוך כנסת ישראל, ואף לממן אותם מכספנו. האם זה היה קורה אם המצב היה הפוך? אני בספק רב. הגיע הזמן להבין שמי שמסית קבל עם ועדה נגד הריבונות הישראלית מתוך משכן הכנסת לא יכול להיות בה, נקודה. לא צריכים לאסוף חתימות בשביל זה ולא לחכות שאולי במקרה בג"צ יסכים לתמוך בנו. מתי כבר ניקח את המושכות לידיים ונגן על עצמינו מאויבים מבית, רק כשיהיה מאוחר מדי...?

איזה יופי לראות את כל הכותרות על גטאס, את כל הפוסטים והטוקבקים. שלא תטעו, אומנם אני צינית אבל אני מברכת על הרשת החברתית שנותנת לקול העם לבטא את עצמו בלי הצנזורה של התקשורת השמאלנית, אבל זכרו שהדרישה מהעם צריכה להיות אחרת, כי גם אם יעיפו את באסל גטאס לכל הרוחות (מה שאני מאוד מקווה שיקרה), יבוא אחד אחר במקומו, יבואו מאה, כי הם כבר למדו את השיטה. זו השיטה שצריכה להשתנות, לא מחבל ספציפי אחד.

אגב, למי שקשה עם המילה מחבל, אני מציעה שתתנתקו רגע מהקישור המתבקש למחבל שמפוצץ את עצמו באוטובוס או יורה בחיילים ותזכרו מה ההגדרה הראשונית של "מחבל": גרם נזק; קילקל; פגם; פגע; האין זו ההגדרה המתאימה לרוב חברי הרשימה המשותפת כשמדובר בביטחונה וביציבותה של מדינת ישראל? אני בהחלט חושבת שכן.
באסל גטאס מחבל הברחה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד