כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נחשף: גטאס תועד מבריח טלפונים ופתקים מוצפנים לאסירים

בעוד כל אזרח רגיל היה כבר עצור במידה והיו עולים נגדו חשדות לעבירות ביטחון חמורות, ח"כ באסל גטאס אפילו עוד לא נחקר. הערב נחשף כי גטאס תועד מעביר טלפונים ופתקים מוצפנים לאסירים • כל הפרטים החדשים בפרשה

ח"כ באסל גטאס. תועד מבריח טלפונים לאסירים (הדס פרוש, פלאש 90)
ח"כ באסל גטאס. תועד מבריח טלפונים לאסירים (הדס פרוש, פלאש 90)

בעוד כל אזרח רגיל היה כבר עצור במידה והיו עולים נגדו חשדות לעבירות ביטחון חמורות, ח"כ באסל גטאס, החשוד כי העביר טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים בכלא, אפילו עוד לא נחקר.

במהלך היממה האחרונה טענו במשטרה כי גטאס לא עונה להם ומתחמק ממתן תשובה לגביי תיאום חקירה. בשעות הערב מסר דוברו של הח"כ כי הם נמצאים בקשר עם גורמי הביטחון וגטאס יגיע לחקירה.

בתוך כך, הערב (שני) חשף העיתונאי משה נוסבאום ב"חדשות 2", כי בידי המשטרה תיעוד בו נראה גטאס מעביר את הטלפונים לידי האסירים, כך שאין כמעט מקום לספקות בפרשה.

בנוסף, על פי הדיווח, במשטרה חושדים כי גטאס אף העביר פתקים עם מסרים מוצפנים לאסירים.

כזכור, במהלך כל היממה האחרונה התחוללה סערה של ממש במסדרונות הכנסת בנוגע לפרשה החמורה. בקרב כל חברי הכנסת שררה תמימות דעים לפיה מדובר בחשדות חמורים וכי על גטאס להשעות את עצמו באופן מיידי מהכנסת ולהתייצב לחקירה.

בקואליציה מנסים להפעיל את "חוק ההדחה" אך מי שנתן 'ברקס' למהלך הוא יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד שטען כי המהלך יסייע לגטאס להציג את עצמו כנרדף. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברים וטען כי לפיד הוכיח בכך שוב כי הוא איש שמאל שמוביל מפלגת שמאל.
באסל גטאס הברחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד