כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בעקבות "בחדרי": בוטלה השביתה בבית הספר בית יעקב בגבעת שאול

בעקבות הפרסום ב"בחדרי חרדים" וההד הציבורי, ועד ההורים של בית הספר בית יעקב בגבעת שאול בירושלים הודיע על ביטול השביתה שתוכננה למחר, זאת לאחר שחבר המועצה ישראל קלרמן התערב במשבר, נפגש עם מנהלי בית הספר והבטיח לסייע

קלרמן ובר עזר בבית הספר, הערב. הבטיחו לסייע
קלרמן ובר עזר בבית הספר, הערב. הבטיחו לסייע

 

בשורה משמחת למאות התלמידות: בעקבות הפרסום ב"בחדרי חרדים" וההד הציבורי, ועד ההורים של בית הספר בית יעקב בגבעת שאול בירושלים הודיע לפני זמן קצר (שני) על ביטול השביתה שתוכננה למחר.

ההודעה הדרמטית מגיעה לאחר שחבר המועצה ישראל קלרמן התערב במשבר, נפגש עם מנהלי בית הספר והבטיח לסייע בהקדם לבית הספר.

ישראל קולדצקי, הורה לתלמידות בבית הספר, אמר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אנו מודים לרב קלרמן ולרב איתמר בר עזר שהגיעו, בדקו והתחייבו לפתרון הולם כבר בימים הקרובים".

 

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים" על הכוונה של ועד ההורים להשבית מחר את הלימודים. ועד ההורים בבית הספר, בניהולה של מרת יוכבד אלישיב, כלתו של הגרי"ש זצ"ל, הכריז על שביתה היות ובחלק מהכיתות אין גגות שיגנו על התלמידות מפני הגשמים ובשל תנאים מחפירים נוספים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', סיפר אחד ההורים כי בשבוע שעבר נפלה לבנה מאחד הגגות בעקבות מזג האוויר החורפי השורר בשבועות האחרונים בארץ. ישראל קולדצקי, אב לתלמידה בבית הספר, אמר ל"בחדרי חרדים": "הגיע הזמן לומר לניר ברקת עד כאן. נמאס מהזלזול שלו בתושביה החרדים של גבעת שאול וקרית משה. ילדות מצטופפות כמו סרדינים ללא חימום ועם בריכות מים בתוך הכיתות. המנהלת הרבנית אלישיב עושה ועשתה ללא לאות. הגיע הזמן לומר עד כאן".

בנוסף, מוקדם יותר נחשף ב"בחדרי חרדים" מכתבו הבהול של מ"מ ראש העיר, יצחק פינדרוס, לחבריו לסיעת יהדות התורה, בו הוא דורש מהם לסייע לבית הספר מכספי התב"ר (תקציב בלתי רשמי. א.מ.)

גבעת שאול שביתה בית ספר בית יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד