י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'קווים-עילית' זכתה במכרז להפעלת התחבורה בביתר

עם סיום הליך המכרז, חברת 'קווים-עילית' זכתה במכרז החדש להפעלת שירותי התחבורה הציבורית בביתר עילית, והיא זו שתמשיך להעניק את שירותיה לתושבי העיר במשך 12 השנים הקרובות

'קווים-עילית' זכתה במכרז להפעלת התחבורה בביתר
אוטובוס קווים צילום: בחדרי חרדים

עם סיום הליך המכרז, שנמשך חודשים ארוכים, דרור גנון, מנהל אגף בכיר במשרד התחבורה, התקשר לראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ובישר לו כי חברת 'קווים-עילית' זכתה במכרז החדש להפעלת שירותי התחבורה הציבורית בביתר עילית, והיא זו שתמשיך להעניק את שירותיה לתושבי העיר במשך 12 השנים הקרובות.

עם סיום בדיקת ההצעות השונות שהוגשו במכרז החדש, החליטה ועדת המכרזים של משרד התחבורה, כי החברה הנוכחית 'קווים-עילית' תמשיך ללוות את העיר בשנים הקרובות.

יצוין, כי בעקבות הצלחת החברה בביתר עילית, היא זכתה בשנים האחרונות גם במכרזים להפעלת שירותי התחבורה במרבית הערים החרדיות הגדולות, והיא מפעילה היום חלק נכבד מהתחבורה הציבורית החרדית בארץ.

בעקבות תוצאות המכרז, תחליף החברה את צי הרכב המשרת את הקווים, באוטובוסים חדישים ומשוכללים, עם מיטב הטכנולוגיות החדישות. כן ישולבו בצי החדש אוטובוסים דו-מפרקיים. בנוסף, שולבה במכרז תוספת כבירה בכמות הנסיעות, וכן שיפורים רבים בכל התחומים.

צוות ההיגוי של משרד התחבורה ועיריית ביתר, שהוקם לצורך סנכרון ושיתוף פעולה הדוק ושוטף בין הגופים, ימשיך לעבוד ולשקוד גם על הביצוע, וילווה את החברה הוותיקה-חדשה עד להשלמת יישומו של המכרז.

ראש העיר בירך על התוצאה: "אני שמח שהניסיון והאיכות ניצחו, ומברך את חברת "קווים-עילית" על זכייתה".
קווים ביתר עילית תחבורה ציבורית מכרז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד