כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

המאבק על ערד: הרחובות בבני ברק שייחסמו לתנועה

עצרת התפילה והמחאה בעקבות חילול בית כנסת גור בערד תיערך היום ברחובה של עיר ותימשך כשעה • כל הפרטים - והכבישים החסומים

המאבק על ערד: הרחובות בבני ברק שייחסמו לתנועה
פלאש

המאבק על צביונה של העיר ערד: בצהריים (שלישי) תיערך עצרת ראשונה במרכז העיר בני ברק, לאור קריאת גדולי התורה והחסידות - העצרת תתפרס לאורך כל רחוב חזון איש, כשהמרכז יהיה ממול רחוב הרב דסלר, במרפסת הבניין ברחוב חזון איש 31.

העצרת תימשך שעה, החל מהשעה 13:30 ועד השעה 14:30. בעצרת יקראו פרקי תהילים וייערך מעמד קבלת עול מלכות שמים בסיומה. צפויים לשאת דברים המשפיע רבי אלימלך בידרמן והרב דניאל זר.

לדברי המארגנים, העצרת נקבעה במיוחד לשעת צהריים כדי שלא להפריע לסדרי תלמודם של בני הישיבות והכוללים בבני ברק. ברחוב חזון איש בעיר נתלו שלטים הקוראים - "התורה הקדושה תנצח" ועוד. הוראות נמסרו למשתתפים, בין היתר לא להתגודד על המדרכה לצד צוותי תקשורת וזאת משום שמטרת העצרת היא קידוש שם שמים.

מדוברות המשטרה נמסר כי בין השעות 12:30 ועד השעה 15:00 יחסם לתנועה רחוב חזון איש בקטע שבין רחוב רבי עקיבא לרחוב שדרות ירושלים, והרחובות הסמוכים למקטע הרחובות הנ"ל. בשעות אלו לא תותר גם כניסת תחבורה ציבורית לאזור. בעלי רכבים שרכביהם חונים בקטע הרחוב הנ"ל מתבקשים לפנות את רכביהם עד השעה 12:30.

להלן דגשי המשטרה בתחום הבטיחות והביטחון: ציבור המשתתפים מתבקש להימנע מדחיפות ולחץ על הגדרות. יש להודיע לכוחות המשטרה על כל חפץ או אדם חשוד באזור. לא תותר עליה על גגות בניינים ותחנות אוטובוס. בנוסף, בנקודת החפ"ק תימצא עמדה המיועדת לילדים אובדים.
המחאה על ערד מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד