י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בלעדי: הילדים שרו לדרעי את נוסח המצבה

שר הפנים ביקר ביבנאל והתקבל על ידי ילדי היישוב, ששרו עבורו את נוסח המצבה של מוהרא"ש שיק זצ"ל

בלעדי: הילדים שרו לדרעי את נוסח המצבה

קירבה יוצאת דופן הייתה לשר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי למוהרא"ש שיק זצ"ל, שאהבו וכיבדו שנים רבות. היום (ג) כשנתיים לאחר פטירתו, הגיע דרעי לביקור במוסדותיו של מוהרא"ש ביבנאל בכדי לסגור מעגל - ובמקום נרשמו רגעים מרגשים ודומעים.

בתיעוד בלעדי שהגיע ל"בחדרי חרדים", נראים תלמידי המוסדות מקבלים את פניו של דרעי בשירה אדירה של "בכל אשר יעשה יצליח", אולם הרגע המרגש ביותר נרשם לאחר מכן, בעת שדרעי סייר בכיתות הלימוד, פצחו התלמידים בשירה מרטיטה על מילות הנוסח שנחקק על מצבתו של מוהרא"ש, על פי צוואתו, בקשר לייסורים שסבל בכל ימי חייו.



"פה נטמן החסיד האמיתי עובד ה' בתמימות ובפשיטות, מסר נפשו אליו יתברך בכל יום ויום, מיום עמדו על דעתו, וסבל ייסורים קשים ומרים כל ימי חייו, רבים השיב מכוון וקירבם אליו יתברך, העמיד תלמידים רבים, יראי ה' וחושבי שמו", שרו התלמידים בדמע.

מנהלי המוסדות סיפרו לדרעי על "כמה המוהרא"ש אהב אותך באופן אישי", ודרעי השיב להם כי "התפללתי על הציון וביקשתי שיעזור לי לבצע את צוואתו. מוסדות החינוך זה הדבר שהיה הכי חשוב לו. כמה ייסורים וסבל הוא עבר בגלל זה", אמר והוסיף כי "חבל שהוא לא כאן איתנו כדי לראות שאנחנו מבצעים את צוואתו, אולם אני מבטיח כי בשנה הקרובה ייבנו 16 כיתות חדשות ביבניאל".
דרעי מצבה מוהראש שיר וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד