כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אין גבול לציניות: גטאס הודה בהברחת טלפונים לאסירים "ממניע הומניטרי"

חבר הכנסת באסל גטאס, החשוד בהברחת טלפונים סלולאריים זעירים למחבלים בכלא, נחקר היום באזהרה במשטרה במשך כארבע שעות. גטאס, שתועד מבריח את הטלפונים, הודה בחשדות וטען כי עשה זאת "ממניע הומניטרי"

גטאס ביציאה מחקירת המשטרה, היום (Roy Alima/Flash90)
גטאס ביציאה מחקירת המשטרה, היום (Roy Alima/Flash90)

חבר הכנסת באסל גטאס, החשוד בהברחת טלפונים סלולאריים זעירים למחבלים בכלא, נחקר היום (שלישי) באזהרה במשטרה במשך כארבע שעות. גטאס, שתועד מבריח את הטלפונים, הודה בחשדות וטען כי עשה זאת "ממניע הומניטרי"

על פי הדיווח של משה נוסבאום בערוץ 2, גטאס הודה בחקירה כי העביר טלפונים זעירים למחבל ומסרים מוצפנים למחבל נוסף, זאת לאחר שהחוקרים הציגו בפניו סרטונים בהם הוא נצפה מבריח את הטלפונים וכן הקלטות של השיחות עם המחבלים, כפי שתועד על ידי שב"ס.

על פי המשטרה, גטאס חשוד בביצוע "עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, מרמה והפרת אמונים ועבירות על פי פקודת שירות בתי הסוהר (הכנסת חפץ אסור/מסוכן).

על פי החשד, החדיר חבר הכנסת טלפונים וכרטיסי סים לאסירים בטחוניים בניגוד לחוק". דוברו של הח"כ אמר כי גטאס אמר בכניסה לחקירה: "ההר יוליד עכברון".


כך מוברחים ניידים לתוככי הכלא

מוקדם יותר היום ועדת הכנסת החליטה היום (ג') לאסור ביקורים של חברי כנסת אצל אסירים ביטחוניים. על פי ההחלטה, יו"ר הכנסת, יו"ר ועדת הכנסת ויו"ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה יוכלו לקבוע מספר בעלי תפקידים מקרב חברי הכנסת, קואליציה ואופוזיציה כאחד, שלהם תינתן האפשרות לקיים ביקורים אצל אסירים ביטחוניים, על מנת להבטיח פיקוח פרלמנטרי נאות על תנאי כליאתם.
באסל גטאס הברחת טלפונים חקירה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד