כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

נתניהו על העימות עם התקשורת: "זה כיף, אני נהנה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל על ידי עיתונאית זרה מדוע הוא נאבק בתקשורת הישראלית שמבקרת אותו. נתניהו השיב עם תגובה "טראמפית" לא שגרתית: "זה כיף, אני נהנה" • האזינו

בנימין נתניהו (מארק ישראל סלם, פלאש 90)
בנימין נתניהו (מארק ישראל סלם, פלאש 90)

בכנס שקיימה הערב (שלישי) לשכת העיתונות הממשלתית לכלי תקשורת זרים, נשאל ראש הממשלה בנימין נתניהו שאלה שהצליחה להוציא ממנו תשובה לא שגרתית, ויש שיאמרו "טראמפית" משהו.

בהקלטה, שפורסמה בגל"צ, נשמעת אחת מהעיתונאית הזרות שואלת את נתניהו: "נראה שיש לך עימותים, ספציפית בעמוד הפייסבוק שלך, עם עיתונאים מקומיים. אני רוצה לדעת האם לדעתך זו האסטרטגיה הטובה ביותר להגיב לעיתונות שמבקרת אותך?".



נתניהו לא התבלבל והשיב: "אני לא יודע. זה מבדר". העיתונאית הקשתה שוב: "למה אתה עושה את זה?". נתניהו שלף מיד: "זה כיף. אני נהנה מזה".

תשובתו של ראש הממשלה מסמלת יותר מכל את השלב שבו הוא עומד במאבקו בתקשורת הישראלית, אחרי נאומי ה'פרו ביבי' הוא לא מרגיש צורך לענות ברצינות על שאלה עיתונאית מהסוג הזה, הוא כבר לא נלחם בתקשורת – הוא לועג לה.



השיא האחרון במאבק נרשם בעת שידור תחקיר עובדה נגדו, אז הוא שיגר תגובה בת שלושה עמודים שהוקראה במלואה על ידי אילנה דיין במשך שש דקות תמימות, בהמשך כשהגיב לרביב דרוקר בערוץ 10 הסתפק נתניהו בתגובה קצרה אך תוקפנית ואישית.

כאמור, לאחר מכן הגיע נאום ה'פרו ביבי' אותו נשא מול משתתפי ועידת סבן היוקרתית בארה"ב, נאום שחזר על עצמו בישיבת סיעת הליכוד בכנסת ובמפגש עם תלמידים בשדה בוקר, בו טען כי גם לו יש זכות לענות לתקשורת.
בנימין נתניהו עיתונות תגובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד