כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

ליברמן: "אם היו לי מספיק מנדטים הייתי מחייב כל חרדי להתגייס"

על רקע המאבק של הפלגים הקיצוניים בגיוס חרדים לצה"ל, והשקט התעשייתי בין רוב הציבור החרדי לשלטונות הצבא, עם מחיקת חוק הגיוס של לפיד, שר הביטחון בהצהרה דרמטית: "אם היו לי מספיק מנדטים הייתי מחייב כל חרדי להתגייס"

שר הביטחון אביגדור ליברמן (פלאש 90)
שר הביטחון אביגדור ליברמן (פלאש 90)

על רקע המאבק של הפלגים הקיצוניים בגיוס חרדים לצה"ל, והשקט התעשייתי בין רוב הציבור החרדי לשלטונות הצבא, עם מחיקת חוק הגיוס של לפיד, שר הביטחון אביגדור ליברמן סיפק היום הצהרה דרמטית שחושפת את פרצופו האמיתי בכל הנוגע לגיוס חרדים.

בכנס של לשכת עורכי הדין בבית ציוני אמריקה בתל אביב, אמר ליברמן: ""אם היו לי מספיק מנדטים הייתי מוביל חקיקה שתחייב כל צעיר בן 18 להתגייס לשירות בצה"ל או לשירות לאומי".

לדבריו, "אין כל סיבה שצעיר ערבי לא ישרת בבית החולים בנצרת או חרדי בלניאדו בנתניה".

ליברמן התייחס כמובן גם לחדשות החמורים נגד ח"כ באסל גטאס, החשוד בהברחת טלפונים ומסרים מוצפנים לאסירים ביטחוניים בכלא, ואמר: "אני מקווה שסיפורו של חבר הכנסת גאטס יסתיים במעצר".

בנוגע לאיום הגרעין האיראני אמר ליברמן כי מדובר ב"איום המשמעותי ביותר כיום".

ליברמן התייחס גם לפרשת הצוללות ולטענות של קודמו בתפקיד, בוגי יעלון, שהתנגד לרכישת הצוללות מהמספנה הגרמנית: "אני מאמין לקודמי השר יעלון לכך שלא ידע על מעורבות איראנית בפרוייקט רכישת הצוללות. גם אצלנו במשרד לא ידעו עד שלא ביקשתי מהם לחפור עד שגילו מסמכים בהם התבררה האמת שחור על גבי לבן".
אביגדור ליברמן גיוס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}