י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לאחר דום לב פתאומי: נפטר האדמו"ר מצאנז זמיגראד זצ"ל

ברוך דיין האמת: בשעת לילה מאוחרת עבר האדמו"ר מצאנז זמיגראד זצ"ל באופן פתאומי דום לב בביתו בבני ברק • מתנדבי ארגוני ההצלה הוזעקו לביתו - אך למגינת לב הרבי השיב את נשמתו ליוצרה בגיל 64 • פרופיל

האדמו"ר זצ"ל ביום ראשון השבוע. צילום: יהודה פרקוביץ
האדמו"ר זצ"ל ביום ראשון השבוע. צילום: יהודה פרקוביץ

ברוך דיין האמת: מהעיר בני-ברק מגיעה הלילה (ג) הידיעה המרה על פטירתו של האדמו"ר מצאנז זמיגראד, הגאון הצדיק רבי חיים נפתלי אהרן הלברשטאם זצ"ל, שנפטר באופן פתאומי לאחר שעבר דום לב בביתו - והוא בן 64 בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כונני 'הצלה' -מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לאחר חצות לביתו של האדמו"ר ברחוב מינץ בבני ברק שם ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך למגינת לב, האדמו"ר השיב את נשמתו ליוצרה - כאשר בני הבית והגבאים זועקים את 'שמע ישראל' ופסוקי הוידוי.

האדמו"ר זצ"ל נולד בארץ הקודש בי"ג אייר תשי"ב לאביו האדמו"ר בעל ה'אריה שאג' זצ"ל מצאנז זמיגראד, שקבע את בית מדרשו ברחוב מינץ בבני ברק, לאחר פטירת אביו בי"ז טבת תשס"ז המשיך ומילא את מקומו באדמו"רות עד לפטירתו בפתע פתאום.

הרבי מצאנז זמיגראד הנהיג את קהל עדתו בבית מדרשו - שם קירב יהודים רבים לאביהם שבשמים. רבים היו נוהרים לעריכת השולחנות כדי לחזות בעבודת הקודש של האדמו"ר זצ"ל.

(הרבי זצ"ל בהדלקת נר חנוכה. צילום: שוקי לרר)

בחופה בשבוע שעבר. צילום: משה גולדשטייןצילום: בחופה בשבוע שעבר. צילום: משה גולדשטיין
בחופה בשבוע שעבר. צילום: משה גולדשטיין

ביום ראשון האחרון עוד השתתף הרבי בשמחת בר המצווה לנכדו, בן לחתנו הרב מרדכי מוזס, בנו של הרבי מקראלי, שנערכה בבית המדרש של החסידות בבני ברק. כמו כן השתתף בשבוע שעבר בשמחת נישואי בן אחיו האדמו"ר מצאנז זמיגראד אנטוורפן שנערכה בבני ברק.

אחד החסידים מספר ל'בחדרי חרדים': "לא ראו אצל הרבי שום דבר, הכול היה שיגרתי. לא היו סימנים שהעידו על הבאות. זו גזירה קשה לכולנו, אין לנו איך להתנחם".

האדמו"ר הותיר אחריו את בנים וחתנים ונכדים הממשיכים את דרכו, אחיו - האדמו"רים מצאנז זמיגראד ארה"ב וצאנז זמיגראד אנטוורפן, וגיסו הרב רייך.

מסע ההלוויה יצא הבוקר (רביעי) בשעה 11:00 מבית מדרשו ברחוב הרב מינץ 24 בבני ברק דרך בית המדרש טשעקוווא ברחוב יונה בירושלים להר הזיתים שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

עדכון אחרון: 8:42
צאנז זמיגראד הלוויה החייאה רחוב מינץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד