א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הפיגוע בברלין: נחשף שם הנעדרת הישראלית ותמונת המחבל

במשטרת גרמניה עדיין לא יודעים בוודאות מיהו המחבל שביצע את פיגוע הדריסה הקשה בברלין, זאת למרות שתמונתו כבר פורסמה. במקביל, הותר לפרסום שמה של הנעדרת הישראלית באירוע, שטרם אותרה • כל הפרטים החדשים

הפיגוע בברלין: נחשף שם הנעדרת הישראלית ותמונת המחבל

במשטרת ברלין מעריכים כי המחבל שביצע את פיגוע הדריסה הקשה בברלין הוא אניס א', בן 24, וכי הוא נפצע ונמצא ככל הנראה באחד מבתי החולים. שאריות DNA של המחבל, יליד העיר טאטאוין בטוניסיה, נמצאו במשאית ובאמצעותם מתכוונים החוקרים לזהותו.

בנוסף, כלי תקשורת במדינה מדווחים כי תעודת הזהות שלו נמצאה במשאית, אולם ישנם הערכות, כי השם המופיע על התעודה, אניס א', שנולד בשנת 1992 בעיר טאטאוין שבתוניסיה, אינו של המחבל - ומדובר במסמך מזויף.

בשגרירות ישראל בגרמניה, בשיתוף עם הרשויות המקומיות ובתיאום עם המשפחה שהגיעה למדינה, ממשיכים במאמצים לאיתור הנעדרת, דליה אליקים תושבת הרצליה, שככל הנראה נפצעה במהלך הפיגוע בברלין. "אנו נמצאים בקשר מתמיד עם בני המשפחה שהגיעו מהארץ ומסייעים בידם ככל שצריך" נמסר מהשגרירות.

מצבו של בעלה, רמי אליקים מהרצליה, בשנות ה-60 לחייו שנפצע קשה בפיגוע, יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. הוא עדיין מורדם ומונשם.

לפי דיווח בבילד, נהג המשאית הפולני שבה השתמש המחבל בפיגוע ניסה למנוע את המתקפה, ונותר בחיים עד לרגע הדריסה, כך עלה מנתיחת גופתו. על פי גורמים המעורים החקירה, הוא נאבק במחבל וניסה למנוע ממנו לדרוס את הנוכחים בשוק חג המולד בברייטשיידפלאץ.
פיגוע דריסה ברלין דליה אליקים נעדרת גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד