י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גנבו, פרצו ושיחדו; שלושה נערים הורחקו מאלעד

שלושה נערים בני 13-14 הורחקו מהעיר אלעד לאחר שהודו כי פרצו למקוואות בעיר, גנבו אלפי שקלים ואף הציעו שוחד לשוטרים שלכדו אותם • כל הפרטים

(צילום: יואב דותן)
(צילום: יואב דותן)

שלושה נערים בני 13-14 הורחקו מהעיר אלעד לאחר שהודו כי פרצו למקוואות בעיר, גנבו אלפי שקלים ואף הציעו שוחד לשוטרים שלכדו אותם.

כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", במהלך החודשיים האחרונים נפרצו מספר מקוואות בעיר אלעד. לפני כשבועיים, לאחר שנפתחה חקירה במשטרת ראש העין ולאחר פעולות חקירה ותיעוד ממצלמות אבטחה, הצליחו החוקרים לעצור שני נערים תושבי העיר, בני 13 ו-15.

בחקירתם הודו הנערים כי פרצו למספר מקוואות ולכספות שהיו שם וגנבו אלפי שקלים. בנוסף, עלה בחקירה כי הנערים פרצו לרכב במטרה לגנוב לו את המצבר, זאת על מנת שיוכלו באמצעותו להדליק את המנורות ב"זולה" אותה הקימו. השניים הובאו לבית המשפט שם שוחררו בתנאים מגבילים.

יממה לאחר ששוחררו ממעצר בית, נתפס הנער בן ה-13 רוכב על אופנוע ללא קסדה. בבדיקה שערכו השוטרים התברר כי האופנוע עליו רכב חשוד כגנוב. משביקשו השוטרים לעכבו לתחנת המשטרה, כך על פי השוטרים, הציע להם הנער להתלוות לביתו ולשלם סכום כסף כשוחד על מנת שישחררו אותו. הוא נעצר והועבר לחקירה ובסיומה שוחרר.

החקירה במשטרה הובילה את החוקרים לשני נערים נוספים בני 13-14, שפעלו יחד ופרצו לכמה מקוואות, כמה פעמים לכל אחת. אתמול (שלישי) הוחלט להרחיק את הנערים מהעיר אלעד למשך כשבוע, זאת במקביל להליך הפלילי נגדם.
אלעד מקווה גניבה פריצה נערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד