כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024

חשש כשרות התגלה בוודקה של הנשיא הנבחר טראמפ

הרבנות מצאה כי חשש לזיוף כשרות התגלה בוודקה השייכת לנשיא הנבחר, ואף נושאת את שמו - ופרסמה מודעה הקוראת להסיר את המוצר מהמדפים

טראמפ מצטלם יחד עם "וודקה טראמפ". צילום יח"צ
טראמפ מצטלם יחד עם "וודקה טראמפ". צילום יח"צ

הרבנות הראשית לישראל יוצאת במכתב לחנויות נגד מותג הוודקה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, וקוראת להסיר את הבקבוק מהמדפים, וזאת משום שיש חשד כי נמצא זיוף כשרות בבקבוקים שיוצרו לפני ארבע שנים.

"וודקה טרמאפ" ידוע כמשקה פופולארי בקרב רבים במגזר החרדי, ואף מוגש בלא מעט חתונות ואירועים חרדים, אלא מפניות שהתקבלו במשרדי היחידה הארצית להונאה בכשרות של הרבנות הראשית לישראל בנוגע למשקה - עלה חשש כי חלק מן הבקבוקים ברשת שיווק מסוימת סופקו ללא תעודת הכשר מתאימה, ואף עלה חשש לזיוף בנוגע למספר בקבוקים.

המותג נושא את השם "וודקה טראמפ", מיוצר על ידי חברת "אוגוסט הרנס דיסטיילריס" מגרמניה ומיובא על ידי "פיקסל סחר 2009 בע"מ". הוא מוצג ככשר בהשגחת "בד"ץ איגוד רבנים" בנשיאות הרב אשר יעקב ווסטהיים, ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מבדיקה שנערכה ע"י היחידה הארצית לאכיפת הונאה בכשרות אל מול גוף נותן הכשרות, עלה כי לא ניתן אישור כשרות מטעם "בד"ץ איגוד הרבנים" למשקאות הנושאים את קוד הייצור L34211120 - קוד שניתן לסדרת הבקבוקים לפני כארבע שנים.

הרבנות הראשית לישראל ביקשה להדגיש כי הפרסום הנוכחי האוסר על קליטת המשקה מתייחס אך ורק לקוד המצוין לעיל, כך שאין חשש כשרותי לגבי שאר הבקבוקים המוצגים ככשרים באישור הרבנות הראשית לישראל בקודי ייצור אחרים.



וודקה טראמפ טראמפ וודקה טראמפ כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד