כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

דרעי מברך את קצב: "נהגו בו באכזריות גדולה"

שר הפנים התייחס לשחרורו של נשיא המדינה לשעבר שהשתחרר היום מהכלא ואיחל לו חיים שקטים

דרעי, צילום: יונתן זינדל פלאש90
דרעי, צילום: יונתן זינדל פלאש90

שר הפנים אריה דרעי התייחס הערב (רביעי) לנשיא לשעבר משה קצב שסיים היום את ימי שבתו בכלא ובאופן יוצא דופן אמר דרעי כי נהגו בו באכזריות.

בראיון לקול חי אמר שר הפנים כי "נהגו בו על פי מידת הדין, אבל יש לפנים משורת הדין, נהגו איתו באכזריות גדולה, ואני שמח בשבילו ובשביל המשפחה שלו שסוף סוף זה נגמר ואני מאחל לו שיהיו לו חיים שקטים", אמר השר.

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם כי הפרקליטות החליטה שלא להתנגד לשחרורו של הנשיא לשעבר משה קצב והוא שוחרר כבר היום מהכלא, לאחר שריצה כחמש שנים בכלא מעשיהו, כשהוא מלווה ברעייתו גילה שהגיעה למקום יחד עם בנה.

בשירות בתי הסוהר התקבלה הודעת פרקליטות המדינה לפיה פרקליט המדינה החליט שלא לעתור כנגד החלטת ועדת השחרורים של הנהלת בתי המשפט מיום ראשון האחרון, בעניין שחרורו המוקדם של קצב. "המסקנה שלא מדובר בהחלטה בלתי חוקית או החורגת ממתחם הסבירות באופן קיצוני מבוססת על כך שהאסיר התנהג בכלא ללא דופי, על כך שכבר ריצה חלק מתקופת השליש, על כך שהוא עבר הליך טיפולי בחודשים האחרונים בבית הסוהר, על המלצת הגורמים הטיפוליים בשב"ס ועל ההגבלות המשמעותיות שהוטלו עליו בהחלטת הוועדה ושיחולו עליו בתקופת שחרורו ברישיון" נכתב בהודעת הפרקליטות.

"יוזכר, שגם הפרקליטות עצמה הודיעה לקראת הדיון בוועדה כי אם קצב ימשיך בטיפול, והוא ימשיך להניב תוצאות חיוביות, היא תשקול בחיוב להסכים לשחרורו המוקדם בעוד שישה חודשים".
אריה דרעי משה קצב קצב השתחרר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד