י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

נתניהו עצר באמצע השידור: מה שקרה באומן - איום ונורא

ראש הממשלה נתניהו קטע את השידור החי כדי לענות לשיחת טלפון - אמיתית או מבוימת - בה הורה לאדם בשם "יובל" לטפל מיד בתקרית החמורה באומן

נתניהו עונה לטלפון באמצע השידור החי
נתניהו עונה לטלפון באמצע השידור החי

בין ההצבעות האינטנסיביות על תקציב המדינה וחוק ההסדרים, מצא הערב (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו זמן לשוחח בשידור חי עם גולשי הפייסבוק האישי שלו.

לאחר מספר משפטים על תקציב המדינה, התקבלה שיחת טלפון מפתיעה בשידור חי - יש שיאמרו מתוכננת מראש ויש שיאמרו ספונטאנית, ועל הקו היה אדם בשם 'יובל', שעמו שוחח נתניהו על הפוגרום הקשה שבוצע בלילה הקודם בציונו של רבי נחמן באומן.



"רגע, יש לי שיחת טלפון", אמר נתניהו לגולשי הפייסבוק. "הלו, יובל, בעניין אוקראינה צריך לטפל בזה. שהשגריר יפנה שם לממשלה ויגיד שזה דבר בלתי קביל, פשוט איום ונורא, אני רוצה שיטפלו בזה, בכל העוצמה", אמר נתניהו לבן שיחו שהיה מעבר לקו - ככל הנראה מדובר ביובל רותם מנכ"ל משרד החוץ בפועל.

בסוף השיחה אמר נתניהו כי "אני מבקש גם הסבר וגם תיקון, אני גם ביקשתי לדבר עם הנשיא, אבל אתה תפעל במקביל". בהמשך שוחח ראש הממשלה על תקציב המדינה, ועל היחס של ישראל בעולם. את השידור הוא היה חייב לקטוע לאחר שהוא נקרא להצבעה במליאה, לגולשים הוא הבטיח לשוב. במהלך הדיון במליאה, עלה ח"כ אראל מרגלית לדוכן ותקף את נתניהו על נושא הצוללות ועל הקשר שלהם לאיראן, בעקבות כך נתניהו קם ממקומו ויצא שוב לשידור וידיאו נוסף בפייסבוק.



יצויין כי גם הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף אמר כי "חילול ציונו של בעל הליקוטי מוהר״ן זצוק״ל לא יכול לעבור לסדר היום". הרב הוסיף עוד ואמר - "אני קורא לאנשי הציבור לפעול בתקיפות מול כל גורם אפשרי על מנת שהאחראים למעשה האנטישמיות הברברי יבואו על עונשם ויטופלו בכל חומר הדין. היעדר הרתעה עלול להוביל חלילה למקרים דומים ברחבי העולם".
נתניהו אומן נתניהו שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד