כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הימור בחירות מוצלח: משקיע מסתורי רכש את בית ילדותו של טראמפ וצפוי למכור אותו במחיר גבוה פי 10

משקיע מניו יורק, שזהותו לא נחשפה, רכש את הבית סמוך למועד הבחירות וכעת מעמיד אותו למכירה פומבית בתקווה לגרוף רווח ניכר

  • כ"ב כסלו התשע"ז
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



משקיע מניו יורק שרכש את בית ילדותו של הנשיא הנבחר של ארה"ב, דונלד טראמפ, סמוך למועד הבחירות, יעמיד את הבית למכירה פומבית בחודש הבא בתקווה למכור אותו ברווח ניכר, מסר בית המכירות הפומביות פרמאונט רילטי, לפי דיווח אתר הנדל"ן מנשן גלובל.

הבית בן שתי הקומות וחמישה חדרי שינה, הממוקם ברובע קווינס בניו יורק, יעמוד למכירה פומבית ב-17 בינואר, ימים ספורים לפני השבעתו של טראמפ לנשיא.

המשקיע המסתורי, שזהותו לא נחשפה, מקווה לגרוף רווח על הבית לאחר שנצחונו המפתיע של טראמפ בבחירות גרם לפי ההערכות לזינוק של עד פי 10 בשווי הבית, מסרה פרמאונט רילטי.

בית המכירות הפומביות לא מסר עם זאת כמה שילם המשקיע עבור הבית, שהועמד למכירה בפעם האחרונה במחיר של 1.25 מיליון דולר.

דולי לנץ, מי שהוכתרה בעבר כ"מלכת הנדל"ן של ניו יורק", העריכה כשבוע לאחר הבחירות כי שווי הבית נסק בעקבות נצחונו של טראמפ, והעריכה כי מחירו גבוה כעת פי שלושה עד פי 10 משהיה לפני כן, דיווח העיתון "ניו יורק פוסט". משמעות הערכתה היא כי מחיר הבית עשוי להיות כעת למעלה מ-10 מיליון דולר, ואף יותר מכך.

טראמפ עצמו הביע לאחרונה עניין ברכישת הבית. "זה הבית שבו נולדתי, אני רוצה לקנות אותו", אמר טראמפ בספטמבר בראיון לג'ימי פאלון, מנחה תוכנית The Tonight Show.

אביו של טראמפ בנה את הבית בשנת 1940, וכתובת הבית רשומה בתעודת הלידה של טראמפ הבן. המשפחה עברה לבית מרווח יותר כשדונלד טראמפ היה בגיל ארבע.
דונלד טראמפ קווינס בית ילדות מכירה פומבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד