י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המשגיח הרב יפה לדרעי: "גם אני למדתי בחברון"

במסגרת ביקורו של דרעי ברכסים נכנס השר למעונו של זקן המשגיחים הגאון רבי דב יפה • בשיחה בניהם הזכיר השר את משל החפץ חיים על ראדין ומוסקבה, והרב יפה בירך אותו בסיעתא דשמיא

השר דרעי עם המשגיח הגר"ד יפה
השר דרעי עם המשגיח הגר"ד יפה

במסגרת ביקורו של השר אריה דרעי אתמול (רביעי) ברכסים, הגיע השר למעונו של זקן המשגיחים הגאון רבי דב יפה. בפגישה נכח מ"מ ראש המועצה הרב דן כהן. בפתיחת הפגישה אמר הגר"ד יפה בחיוך לשר דרעי - "אתה למדת ב׳חברון׳? גם אני למדתי בחברון..".



השר דרעי סיפר לגר״ד כי הוא סייר היום במועצה ובדעתו להמשיך לעזור ולסייע לרכסים שהוא מקום של תורה. השר והזכיר את המשל של החפץ חיים, שאמר כי "במפת הגלובוס הגדולה אי אפשר למצוא את העיירה ראדין אפילו לא בזכוכית מגדלת, אבל במפת הגלובוס בשמים את מוסקבה הגדולה לא יראו את מוסקבה הגדולה אבל ראדין תופסת שם מקום גדול בגל הזכויות שלה.."

המשך השר דרעי ואמר, "אני אומר אותו דבר על רכסים, היא ממלכת התורה של הצפון, יותר מחיפה, יותר מכל מקום אחר בסביבה, וזה הולך וגדל ברוך ה'. אתם במסירות נפש הקמתם את המקום הזה".

הגר"ד כהן החמיא לראש המועצה - "שמחנו מאד כאשר הרב דן כהן היה ראש מועצה כאן, הוא דאג לכולם". הגר"ד הזכיר בפני דרעי כי תמיד צריך לזכור שהכל מונהג מלמעלה, מסיעתא דשמיא. השר דרעי השיב כי "אנחנו יודעים היטב יותר מכל אחד אחר שהכל תלוי בקב"ה. אנחנו רואים את זה כל דקה וכל שעה". הגר"ד ברך את דרעי - "שה' יצליח דרככם בכל אשר אתם עושים".

טרם הפרידה הוסיף הגר"ד ואמר: "טוב שיש אחדות במקום הזה וצריך לפעול שהאחדות תימשך"
הרב דב יפה רכסים דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד