כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בני ברק: האב ניסה להחיות את בנו, אך התינוק השיב את נשמתו

תינוק בן חצי שנה נמצא הבוקר במיטתו ללא רוח חיים - אביו ניסה לבצע בו החייאה ללא הצלחה, והאם נזקקה אף היא לטיפול רפואי עקב הטרגדיה המרה

צילום ארכיון: הדס פרוש, פלאש90
צילום ארכיון: הדס פרוש, פלאש90

בשעות הבוקר המוקדמות (ה') גילו הורים בבני ברק כי בנם הפעוט בן החצי שנה מחוסר הכרה, והזעיקו את כוחות ההצלה. לאחר פעולות החייאה מצילות חיים פונה הילד לבית החולים, שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

בטרם הגיעו כוחות ההצלה לבית התינוק בקרית הרצוג, ניסה האבא בעצמו לבצע החייאה לילד. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות הטרגדיה המזעזעת תקפה חולשה את האם השכולה והיא נזקקה גם כן לטיפול רפואי.

גל סלהוב, מתנדב איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לביתו הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שלדברי בני המשפחה הוא לא התעורר משנתו. ביצעתי בו פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים שניידר כשמצבו מוגדר אנוש. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני לאימא שלא חשה בטוב עקב אופי האירוע, ומצבה מוגדר קל".

חובש ארגון "הצלה" יוסי גרנביץ הוסיף: "כשהגעתי למקום הבחנתי באבא, שבהדרכת מוקד מד"א מבצע פעולות החייאה על תינוק כבן חצי שנה, המשכתי בפעולות ההחייאה עד להגעת צוות טיפול נמרץ של מד"א, שפינו את התינוק תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שניידר".
תינוק נפטר מוות בעריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד