י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שישה צעירים נעצרו בחשד לחילול בית מדרש לוצק בירושלים

בעקבות הפרסום והתיעוד שפורסם באתר 'בחדרי חרדים' מביזוי והרס בית המדרש לוצק בירושלים - עצרה המשטרה שישה חשודים במעשה החמור • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על חילול השם, המצטרף לסערות ערד ואומן - ותיעוד

שישה צעירים נעצרו בחשד לחילול בית מדרש לוצק בירושלים

שישה נערים צעירים, ככל הנראה נוער שוליים בעלי רקע עברייני, יובאו היום (חמישי) לבית המשפט לאחר שנעצרו בחשד לחילול בית כנסת והרס בית המדרש לוצק בירושלים ביום שני השבוע, שפורסם לראשונה באתר 'בחדרי חרדים'. ארבעה מהם נעצרו מיד באותו הערב ומעצרם הוארך עד היום, ושניים נוספים נעצרו אמש.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', מספר נערי שוליים פרצו לבית המדרש של חסידות לוצק בירושלים, הממוקם בצומת הרחובות בר אילן-שמואל הנביא בבירה, ביזו את מקומו של האדמו"ר, התפרעו והכו את החסידים באלות וגז פלפל.

בתיעוד ממצלמות האבטחה במקום שהמתפרסם בלעדית ב"בחדרי חרדים" והוביל למעצרם של החשודים, ניתן לראות את השתלשלות האירוע. בתיעוד נראים שלושה נערי שוליים נכנסים לבית המדרש, כשאחד מהם מתיישב בחוצפתו על כסאו של האדמו"ר.

מספר חסידים ששהו בבית המדרש התעמתו עם הנערים והצליחו להבריח אותם מהמקום. אחד המתפללים מספר ל'בחדרי חרדים': "הנערים יצאו תוך כדי שהם מבטיחים נקמה. כעבור חצי שעה הם חזרו עם קבוצה גדולה של נערים והחלו לדפוק על דלת בית המדרש".



בתיעוד מצלמות האבטחה ניתן לראות את הנערים מרימים אלות שהיו במקום ונערכים למהומה אלימה. כאשר דלת בית המדרש נפתחה פרצו הנערים לבית המדרש והחלו להכות את החסידים שהיו במקום. "משנפתחה הדלת הם נכנסו עם מוטות וברזלים, ואף אחד מהם השפריץ גז פלפל, כולם נחנקו ויצאו החוצה", סיפר אחד החסידים ל"בחדרי" ביום שלישי, "גם הרבי עצמו, ששהה באותה עת בקבלת קהל, נאלץ לצאת החוצה"

כוחות משטרה שהוזעקו למקום צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה וביקשו לגשת ולהתלונן בתחנת המשטרה. ל"בחדרי חרדים" נודע כי גבאי האדמו"ר אכן פנה לתחנת המשטרה והגיש תלונה. כאמור, בעקבות הגשת התלונה, ארבעה נערים נעצרו מיד - ושניים נוספים נעצרו אתמול.

אחד מגבאי בית המדרש סיפר ל"בחדרי חרדים" מיד לאחר האירוע כי לא מדובר באירוע ראשון: "הנערים האלו מתנכלים לבית המדרש באופן קבוע. ניסינו כמה פעמים לדבר איתם בצורה יפה, אך הם בשלהם - צועקים "אתם אשכנזים, לא יהודים". למעשה אנו יודעים בבירור שהם גונבים בשבתות והם ממשיכים בשלהם. נקווה שהפעם יהיה לזה סוף".
לוצק חילול בית כנסת מעצר נערי שוליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד