כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שווה: 100 שקלים מתנה לנסיעות במונית!

אפליקציית המוניות Gett משיקה הטבה חדשה ומשתלמת - מורידים את אפליקציית Gett, ומקבלים 100 שקלים מתנה לנסיעות הבאות

שווה: 100 שקלים מתנה לנסיעות במונית!
ל

אפליקציית המוניות Gett בהטבה משתלמת במיוחד: מורידים את אפליקציית Gett ומקבלים 100 שקלים מתנה לנסיעות הבאות! למימוש ההטבה הורידו את אפליקציית Gett מחנות האפליקציות, היכנסו לתפריט בצד שמאל – לחצו על קוד קופון – הזינו קוד קופון שמספרו D100 וקבלו את ההטבה באופן מידי.

הצטרפו למיליוני משתמשי Gett ותיהנו מכל היתרונות שיש לאפליקציה להציע, והכל באותם המחירים הרגילים של מונית: בהזמנת מונית דרך Gett, המונית אצלכם תוך כ-3.5 דקות, ואתם נהנים מנסיעה בטוחה, יודעים בדיוק את כל פרטי הנהג ומקבלים שירות אמין ומקצועי.

אפליקציית Gett מאפשרת לכם להזמין מוניות בפריסה ארצית בלחיצת כפתור. ב-Gett ניתן לשלם בכרטיס אשראי או במזומן, לקבל את מסלול הנסיעה בזמן אמת ולדעת מתי בדיוק תגיעו ליעד.ניתן להזמין גם מונית עתידית בלחיצת כפתור וכן לקבל מונית לכל סיטואציה: Gett XL – מוניות גדולות לאירועים מיוחדים, Gett kids – מוניות עם מושב בטיחות לילדים, Gett מהדרין – מוניות כשרות עם נהגים שומרי שבת ועוד.

כדי ליהנות מההטבה למצטרפים החדשים, הורידו את האפליקציה, הכניסו קוד קופון D100 וקבלו 100 שקלים מתנה: 20 ₪ לכל אחת מ-5 הנסיעות הקרובות, כולל הנסיעה הראשונה, למימוש עד ה-31.12.2016.

כבר לקוחות Gett? גם אתם יכולים לקבל נסיעות חינם!

על כל חבר חדש שתצרפו לאפליקציה תקבלו 40 שקלים מתנה לנסיעות. תוכלו לקבל עד 1500 שקלים, וגם החברים שצירפתם ייהנו מ-40 שקלים מתנה לנסיעה הראשונה.

להורדת האפליקציה לחצו כאן




אפליקציית Gett מאה שקלים מתנה מוניות Gett

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד