ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

סערת ערד: פעילים חילונים נגד ראש העיר

קבוצת פעילים מערד נפגשה עם שר הבריאות ליצמן והבהירה: "אנו מוחים על הפגיעה בבית הכנסת ובמתפללים וחושבים שאין מקום לכך בשום מקום"

בן חמו. צילום: פלאש 90
בן חמו. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

קבוצת תושבים בערד תומכת במחאת הקהילה החרדית בעיר נגד חילול בית הכנסת ופגיעה במתפללים, שתגיע היום (ה) לשיאה בעצרת תפילה ענקית בירושלים.

אתמול, פנתה קבוצת תושבי ערד אל שר הבריאות יעקב ליצמן ונציגי חסידות גור, וחבריה ביקשו להביע תמיכה במתפללי בית הכנסת ובקהילה החרדית בערד.

לטענתם, הם קצו בסכסוך שמלבה ראש העיר ערד ניסן בן חמו מול הקהילה החרדית בערד. הם הזכירו את הפגיעה של ראש העיר בקהילה החרדית יחד עם פעילי מפלגת "יש עתיד", שהגיעה לשיאה בחילול שבת בבית כנסת ופגיעה ברגשות המתפללים לפני שבוע. "אנו מוחים על הפגיעה בבית הכנסת ובמתפללים וחושבים שאין מקום לכך בשום מקום ובוודאי לא במדינת ישראל", אמרו נציגי התושבים לשר ליצמן.

הפעילים הוסיפו כי "דווקא בימים אלו אנחנו נשב ונדבר על טובת העיר. אנו מעוניינים לפגוש את השר ליצמן ואת נציגי החסידות כדי להעביר מסר ברור - לפיו טובת העיר קודמת לאי הסכמה פוליטית כזו או אחרת".

השר ליצמן ונציגי חסידות גור סיכמו להיפגש עם קבוצת התושבים על מנת לבחון כיצד ניתן להחזיר את החיים בעיר למסלול משותף תוך שמירה על כבוד הדדי.
ערד גור פעילים חילונים הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד