כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הנהגה משותפת: חכם שלום והגר"ד יוסף בשיעור אחד

לבקשתו של חבר מועצת חכמי התורה, יגיע נשיא המועצת למסור את שיעורו הקבוע של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל

הגר"ש כהן והגר"ד יוסף. צילום: יעקב כהן - פלאש 90
הגר"ש כהן והגר"ד יוסף. צילום: יעקב כהן - פלאש 90

נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן מגיע בפעם הראשונה על פי בקשתו של חבר המועצת הגר״ד יוסף, כדי למסור את השיעור השבועי הקבוע של הגר״ע יוסף זצ״ל - כפי שהיה במתכונתו הראשונית בבית המדרש ׳יחווה דעת׳ בשכונת הר נוף בירושלים, שיעור שהפך למסורת רבת שנים והיה לגולת הכותרת של ההנהגה הספרדית הרוחנית.

חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות ׳יחווה דעת׳ הגאון רבי דוד יוסף בעל ה׳הלכה ברורה׳ אשר ייסד וחידש בתקופה האחרונה את השיעור הוותיק, המתקיים בקביעות בכל יום ראשון, שיעור אשר במשך שנים רבות והיווה אבן דרך והנהגה צרופה לכלל הציבור הספרדי בארץ ובעולם, ביקש מנשיא המועצת הגר״ש כהן להמשיך את מסורת אביו הגר״ע יוסף במסירת השיעור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השיעור המשותף אשר יועבר בשידור חי בלוויין - יתקיים לראשונה ביום ראשון הקרוב, ליל נר שני של חנוכה, בבית המדרש ׳יחווה דעת׳.

בקרב התלמידים השיעור מסמן את המשך המסורת וההנהגה, כאשר לראשונה נשיא המועצת חכם שלום מוסר את השיעור השבועי המסורתי במקומו של מרן הגר״ע יוסף.

תלמידי הרב מוסיפים ואומרים כי יש בבשורה זו הארה מיוחדת המתאימה לימי החנוכה ולשפע שאנו זוכים מאור נרות החנוכה, ומקווים ומייחלים ששיעור זה יהפוך לקבע לזכותו של מרן הגר״ע ולמענם של הציבור הגדול הצמא לדברי אלוקים חיים ולהנהגתו ודברי קדשו של נשיא המועצת.
חכם שלום כהן שיעור יחווה דעת חנוכה הרב עובדיה יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד