י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו: נתניהו מתייחס ל"שיחה המבויימת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב ל"שיחה המבויימת" שערך באמצע שידור חי בפייסבוק על חילול ציונו של רבי נחמן: "לא היה מבויים" • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו (פייסבוק)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (פייסבוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו עורך לאחרונה שידורים חיים בדף הפייסבוק שלו, בהם הוא מעביר מידע לציבור, מעל הראש של התקשורת שעוינת אותו, כך להרגשתו. הערב, הוא עשה זאת שוב והגיב ל"סערה" שהתעוררה אתמול עם "השיחה המבויימת".

כזכור, אמש, בין ההצבעות האינטנסיביות על תקציב המדינה וחוק ההסדרים, מצא נתניהו זמן לשוחח בשידור חי עם הגולשים כש"לפתע", לאחר מספר משפטים על תקציב המדינה, התקבלה שיחת טלפון מפתיעה בשידור חי - ועל הקו היה אדם בשם 'יובל', שעמו שוחח נתניהו על הפוגרום הקשה שבוצע בלילה הקודם בציונו של רבי נחמן באומן.

(נתניהו מגיב ל"שיחה המבויימת". מתוך עמוד הפייסבוק של נתניהו)

"רגע, יש לי שיחת טלפון", אמר נתניהו לגולשי הפייסבוק. "הלו, יובל, בעניין אוקראינה צריך לטפל בזה. שהשגריר יפנה שם לממשלה ויגיד שזה דבר בלתי קביל, פשוט איום ונורא, אני רוצה שיטפלו בזה, בכל העוצמה", אמר נתניהו לבן שיחו שהיה מעבר לקו - ככל הנראה מדובר ביובל רותם מנכ"ל משרד החוץ בפועל.

בסוף השיחה אמר נתניהו כי "אני מבקש גם הסבר וגם תיקון, אני גם ביקשתי לדבר עם הנשיא, אבל אתה תפעל במקביל".

לאחר אותה שיחה טענו רבים כי השיחה הייתה מבויימת מתחילתה ועד סופה, מה שאפשר היה לראות די בנקל. אלא שהערב נתניהו עלה שוב לשידור בעמוד הפייסבוק שלו והכחיש שהשיחה הייתה מבויימת.

נתניהו התייחס בתחילה להחלטה המאפשרת ל"ערוץ 20" לשדר חדשות ואז "נזכר" שאתמול טענו כי השיחה הייתה מבויימת: "אני חייב לחזור לעבודה. אהה, לפני שאני הולך, אתמול שמעתי שמישהו אמר שביימתי את השיחה עם מנכ"ל משרד החוץ. לא נכון. הוא צלצל, אתם שמעתם את זה בזמן אמת. אני מבטיח לכם שאם אני אביים משהו אני אגיד לכם. נפגש כמעט כל יום".
בנימין נתניהו שיחה מבויימת פייסבוק פוגרום באומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד