כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

תיעוד פיגוע הדריסה בברלין נחשף; נמשך המצוד אחר המחבל

צפו בתיעוד • ה"בילד" הגרמני חשף סרטון המתעד את רגע פיגוע הדריסה הקשה בברלין, בו נהרגו 12 בני אדם ועשרות נפצעו. בתיעוד נראית המשאית דוהרת אל תוך ההמון ואזרחים רבים נסים על נפשם • הלווייתה של דליה אליקים תיערך מחר

רגע הפיגוע (הבילד הגמרני)
רגע הפיגוע (הבילד הגמרני)

ה"בילד" הגרמני חשף הערב (חמישי) סרטון המתעד את הרגעים הדרמטיים מפיגוע הדריסה הקשה בברלין, בו נהרגו 12 בני אדם ועשרות נפצעו.

בתיעוד, שצולם על ידי מצלמת רכב ממונית שעברה במקום, נראית המשאית דוהרת אל תוך ההמון ואזרחים רבים נסים על נפשם.‏ על פי הערכות בגרמניה, המשאית דהרה במהירות של כ-70 קמ"ש ישירות אל תוך שוק חג המולד במקום.

(רגע הפיגוע כפי שפורסם ב"בילד" הגרמני)

בתוך כך, הלוויתה של דליה אליקים הי"ד, הישראלית שנרצחה בפיגוע הדריסה, תתקיים מחר בשעה 12:00 בבית העלמין החדש בהרצליה. בעלה עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים בברלין, אך לא נשקפת סכנה לחייו.

במקביל, כוחות הביטחון הגרמניים עדיין עורכים מצוד נרחב אחר המחבל שביצע את הפיגוע - אמרי אל-עאמרי. על פי התביעה הגרמנית, הוא ירה למוות ודקר את הנהג הפולני של המשאית, השתלט על המשאית וביצע את הפיגוע. לדברי החוקרים, ישנם ראיות המצביעות על כך שהנהג הפולני ניסה למנוע את הפיגוע והתעמת עם המחבל.

הערב דווח כי הממצאים מהחיפוש במשאית מראים כי החשוד התוניסאי הוא אכן זה שנהג ברכב וביצע את הפיגוע, זאת לאחר שטביעות אצבע שלו נמצאו במשאית.

למרות הדברים, כוחות הביטחון בגרמניה אובדי עצות ועדיין מנהלים מצוד נרחב אחר המחבל.
פיגוע דריסה ברלין משאית מחבל מצוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד