י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תעלומת שרון גל: לאן נעלם - ומדוע ערוץ 20 יפסיק את העסקתו?

לפני כשבועיים, בנוגע לשאלה האם הסתבך כלכלית, גל השיב ל-TheMarker: "ממש לא. אני בחופש שבועיים. מטפל בעניין בריאותי של קרובת משפחה"

שרון גל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שרון גל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בערוץ 20 מתכוונים לסיים לצמיתות את העסקתו של מגיש הטלוויזיה שרון גל. בשבועות האחרונים גל נעלם ואינו משיב לפניות אנשי הערוץ. בעקבות כך צפוי הערוץ להפסיק את ההתקשרות עמו. לאחר חזרתו לערוץ בסוף 2015, ומחשש שיעזוב שוב, הערוץ חתם עם גל על חוזה ארוך טווח, שכאמור כעת מופר.

גל הודיע לפני כשלושה שבועות לעורך התוכנית שלו בערוץ 20 "לפני כולם" כי בכוונתו לקחת חופשה לשבוע לטפל בבת משפחה שלו הסובלת מבעיות בריאותיות. לאחר מכן הודיע כי הוא מאריך את החופשה בשבוע. אבל מאז נותק הקשר עמו וגל לא עידכן את הערוץ בדבר.

בשוק התקשורת עלו השערות לגבי נסיבות היעלמותו של גל, ועלו חששות כי התנהלותו היא בעקבות הסתבכות בחובות בשוק האפור וחששו מפני הפעלת אלימות נגדו. לפני כשבועיים, בנוגע לשאלה האם הסתבך כלכלית, גל השיב ל-TheMarker: "ממש לא. אני בחופש שבועיים. מטפל בעניין בריאותי של קרובת משפחה". מאוחר יותר כתב גל בחשבון הפייסבוק שלו הודעה דומה, והודיע כי יחזור ביום ראשון השבוע, אך כאמור הוא לא שב.

מספר הטלפון של גל מנותק כעת והמתקשרים מקבלים מענה "המספר איננו מחובר". ואולם חשבון הוואטסאפ שלו עדיין פעיל וגל מופיע בו כמחובר. הודעות המשוגרות לחשבון זה רשומות ככאלה שנקראו על ידי המשתמש באמצעות שני סימוני וי כחולים. ואולם גל לא השיב לפניות אליו.

גל הוא אחד הכוכבים המשמעותיים של ערוץ 20, והוא גם בעל נוכחות רבה בערוצי הטלוויזיה המרכזיים. הוא שימש חבר פאנל בתוכנית "אולפן שישי" בערוץ 2 והתראיין רבות לתוכניות אקטואליה אחרות, בין השאר על רקע הקמפיין שהוביל למען החייל אלאור עזריה.

גל, שהחל את דרכו כעיתונאי בתחום הרדיו, שימש בהמשך בין השאר כתב "הארץ" וערוץ 10 בצפון. ב-2009 החל להגיש את התוכנית "לילה כלכלי" שעמה היה מזוהה במשך שנים, עד מאי 2013. הוא עזב את תפקידו על רקע בדיקה בערוץ 10 וחקירת משטרה, אך זו הסתיימה והתיק נסגר.

לאחר מכן עבר לערוץ 20 והגיש תוכניות רדיו. במקביל נכנס לתחום הנדל"ן בין השאר יחד עם זוגתו לשעבר, יזמית הנדל"ן קרן בן דוד, והתמודד במכרז לפרויקטי נדל"ן. בבחירות 2015, כמה שבועות לאחר שערוץ 20 עלה בקמפיין פרסומי נרחב בהובלתו, עזב גל את הערוץ והתמודד לכנסת ברשימת ישראל ביתנו. ואולם חצי שנה לאחר כניסתו לתפקיד הוא התפטר מהכנסת בצעד תמוה, לאחר שטען כי מיצה את עבודתו בכנסת. השמועות לגבי הסתבכויותיו הכלכליות נשמעו כבר אז עם עזיבתו את הכנסת.

גל הגיש בתחילה בערוץ 20 תוכנית כלכלית חדשה בהובלתו. בספטמבר גל החל להגיש תוכנית אקטואליה חדשה בת שעה, "לפני כולם", כולל ראיונות ודיוני אולפן. כעת מגישים את התוכניות מגישים מחליפים.

גל וערוץ 20 סירבו להגיב.
שרון גל ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד