י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צולם בסתר: האם האדמו"ר התראיין ל'העדה'?

זעם בחסידות תולדות אהרן בעקבות פרסום ראיון שנערך עם האדמו"ר, כאשר הדבר לא תואם עם הגבאים כנדרש

האדמו"ר מתולדות אהרן. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מתולדות אהרן. צילום: שוקי לרר

סערה גדולה פרצה בסוף השבוע בחסידות תולדות אהרן בירושלים: ביום חמישי הופיעה בעמוד השער של מוסף 'דורות' מבית בטאון 'העדה', שיחה בקודש פנימה שערך העורך הרב טוביה ליברמן במעונו של האדמו"ר מתולדות אהרן, לרגל הילולת אביו האדמו"ר זצ"ל, במלאת עשרים שנה לפטירתו.

כזכור, בחודש אלול האחרון פרצה סערה בחסידות בעקבות סילוף דבריו של האדמו"ר, ובעקבותיה התעוררה דרישה לפטר את עורך הבטאון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי העורך ביקש להיכנס לחדרו של הרבי לבקש סליחה מהאדמו"ר ונענה בחיוב, אלא שהתוצאה הייתה ראיון בשער המגזין, עם תמונות שצולמו בהסתר מתוך חדרו של הרבי. הזעם בחסידות התעורר בעקבות כך שהדבר נעשה שלא ברשות והגבאים אף לא עברו על העיתון קודם להדפסתו.

מכון 'הדעה והדיבור' המוציא לאור את דברות קודשו של האדמו"ר פירסם "הבהרה" ביום שישי האחרון.

"היות ונתפרסם בכתב עת 'דורות' מאמר של סיפורי צדיקים שסיפר כ"ק מרן רבינו עטרת ראשנו שליט"א על כ"ק רבינו הקוה"ט זיע"א והמאמר הנ"ל הוצא מתוך קונטרס 'מעשיהם של צדיקים' שיו"ל על ידינו בעז"ה, אך מוציאי אותו כתב עת הוציאו את הדברים מהקשרם, ופירסמוהו במצג שוא כאילו וכ"ק מרן רבינו עטרת ראשנו שליט"א מסר את הדברים כשיחה לאותו כתב עת".

"על כן אנו מודיעים ומבהירים כי המאמר לא נמסר על ידינו ונתפרסם שלא ברשותנו, וחס לנו מלעזור ולסייע מציגי שוא כמו אלו. והשי"ת יערה עלינו רוח טהרה ממרום ומלאה הארץ דעה את ה', ונזכה להסתופף בצל קדשו של כ"ק רבינו שליט"א עוד רבות בשנים. אמן המבהירים בזאת מערכת 'למען דעת'".
חסידות תולדות אהרן סערה עיתון העדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד