י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הסכם שכר קיבוצי - גם ב'בזק'

660 עובדים ארעיים יהפכו לקבועים, הטבות מפליגות ושיפור תנאי הפרישה • עובדי 'בזק' חותמים הערב על הסכם שכר קיבוצי ומצטרפים לתופעה הכובשת את ישראל

שווה לעבוד ב'בזק'? טלפון נייח. צילום אילוסטרציה
שווה לעבוד ב'בזק'? טלפון נייח. צילום אילוסטרציה

התופעה הנקודתית של הסכמי שכר קיבוצים כובשת אט-את ארצנו הקטנה. הערב (א) יצטרפו 660 מעובדי 'בזק' לסטטיסטיקה הזו בשעה שיחתמו על הסכם שכר קיבוצי עם החברה.

הסעיף המרכזי בהסכם קובע כי לפחות 660 עובדים המועסקים באופן ארעי בחברה יהפכו להיות עובדיה הקבועים, ההסכם גובש בעקבות העברת השליטה בחברה לאיש העסקים שלמה אליוביץ', אך הערב הוא יאושר באופן סופי.

בהסכם, אותו הובילו יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות – עו"ד אבי ניסנקורן, ויו"ר הועד הארצי של עובדי בזק – שלמה כפיר, ישנו הישג נוסף, הקובע כי למרות שבזק הפכה להיות חברה פרטית, ואינה שייכת למגזר הציבורי, יזכו עובדי החברה לתוספת שהושגה על ידי ההסתדרות לכלל עובדי המגזר הציבורי במשבר האחרון.

המדובר בתוספת של 6.25% לשכר בפריסה ל-3.5 שנים, במענק חד פעמי של 2,000 שקל לכל עובד, ובמענק של כמה מאות שקלים לאם לילדים עד גיל 5.

סעיפים נוספים בהסכם קובעים כי העובדים יקבלו אופציות בחברה בסך של 700 מיליון שקל בהנחה כוללת של 250 מיליון שקל, יוארך גם מועד הפרישה בתנאים טובים עד 2017, וינתנו הטבות נוספות לפורשים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד