י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חזן: להכריז על אובמה אישיות לא רצויה

הח"כ הצבעוני בליכוד בהצעה מפתיעה: להכריז על נשיא ארה"ב היוצא שתקע סכין בגבה של ישראל רגע לפני סיום כהונתו כ'פרסונה נון גרטה'

אובמה. צילום: רויטרס
אובמה. צילום: רויטרס

ח״כ אורן חזן (ליכוד) קרא היום (א) להכריז על נשיא ארה״ב היוצא ברק אובמה ״אישיות בלתי רצויה בישראל״. זאת, בעקבות החלטתו להימנע ולא להטיל וטו בהצבעה במועצת האו״ם שקבעה כי ה״התנחלויות אינן חוקיות״.

חזן הסביר את הצעתו כי ״המסיכה הוסרה סוף סוף, עכשיו כולם יודעים, ברק אובמה הוא אנטישמי במסווה, שונא ישראל שגילה את פרצופו המכוער - רגע לפני שהוא עוזב את הבית הלבן״.

ח״כ חזן הוסיף כי על ישראל לקרוא למדינות דמוקרטיות נוספות להכריז על אובמה כ״פרסונה נון גרטה״ בשטחן, לאור כך שהוא הצטרף להחלטות תומכות טרור.

ח״כ חזן גם קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו להפסיק עם הגינויים ולעבור למעשים. חזן קרא לנתניהו להורות מיידית על בניית 10 אלף יחידות דיור חדשות באריאל. ״מספיק לחשוב ולחשוש כל הזמן מה יאמרו הגויים. ראינו את התוצאות, אז הגיע הזמן להחליף דיסקט ולהראות מי כאן בעל הבית. התשובה הציונית להחלטה האנטישמית שהתקבלה במועצת הביטחון של האו"ם צריכה להיות בניה ועוד בניה ועוד בניה בכל רחבי יו"ש וירושלים. כבר עכשיו יש להורות על בניית 10 אלף יחידות דיור חדשות באריאל״, הדגיש חזן.
אורן חזן ברק אובמה פרסונה נון גרטה אישיות לא רצויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד