י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גם בחנוכה: גבינה של 'נעם' - 100% טבעי

גם בחנוכה, גבינה צהובה 'נעם' ללא חומרים משמרים ומ-100% רכיבים טבעיים

גם בחנוכה: גבינה של 'נעם' - 100% טבעי

לקראת חג החנוכה שבו נוהגים לאכול מאכלי חלב, מחלבת טרה מציעה את 'נעם' – הגבינה הצהובה מ-100% רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים.

גבינה צהובה 'נעם' מצוינת להכנת מאכלי חלב בימי החנוכה ומשתלבת במגוון מאפים וארוחות. בימים שבהם התפריט עמוס במאכלים מטוגנים ועתירי שומן, מומלץ להציע לאורחים ולבני הבית ארוחה חלבית מזינה הכוללת למשל פלטת גבינות מסוגים שונים או פשטידה חלבית משודרגת עם גבינה צהובה.

בגבינה צהובה 'נעם' כמות גבוהה של סידן החשוב להתפתחות ולבניית העצמות ואחוז המלח והכולסטרול בה אינו גבוה. היא אינה מכילה צבעי מאכל מלאכותיים ומיוצרת מ-100% רכיבים טבעיים. הנתונים הללו הופכים את 'נעם' גבינה צהובה למומלצת ביותר עבור אימהות שדואגות לילדיהן ורוצות לתת להם יותר בימי החנוכה ובכל השנה.

בסדרת 'נעם' של מחלבת טרה אריזות גבינה צהובה קלאסית או גבינה צהובה דקה-דקה באחוזי שומן שונים: 28%, 22%, 15%, ו-9% שומן. מוצר ייחודי נוסף בסדרת 'נעם' הוא גבינה צהובה מגוררת באריזת 500 גרם.

סדרת 'נעם' וכל שאר מוצרי מחלבת טרה מיוצרים בכשרות מהודרת של בד"צ אגודת ישראל, בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים טובים יותר וטעם מצוין.
גבינה צהובה נעמ מאה אחוז טבעי חנוכה טרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד