י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"הגראי"ל הועבר למחלקת טיפול נמרץ"; עולם התורה מתגייס לתפילה

דאגה סביב מצבו הבריאותי של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, בן ה -103 המאושפז מאז אחר הצהריים בבית החולים עקב דלקת ריאות • מנהל 'מעיני הישועה' ל'בחדרי': "הרב במחלקת טיפול נמרץ בשל גילו המופלג" • התגייסות ענק בעולם הישיבות

צילום: יעקב כהן - פלאש 90
צילום: יעקב כהן - פלאש 90

נמשכת הדאגה סביב מצבו הבריאותי של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, בן ה-103 המאושפז מאז אחר הצהריים (ראשון) בבית החולים 'מעיני הישועה', זאת בעקבות דלקת ריאות ממנה הוא סובל והוא מטפל בטיפול אנטיביוטי דרך הוריד.

פרופ' מוטי רביד, המנהל הרפואי של בית החולים 'מעיני הישועה' אומר בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי "הרב אושפז ביחידה לטיפול נמרץ בגלל גילו המופלג ובשל הזהירות שלנו".

לדבריו, "אנחנו נמצאים בעונה של זיהומים בדרכי הנשימה. ראש הישיבה מטופל בהתאם לצורך, מצבו יציב. אנחנו נמשיך ונעקוב ונקווה לטוב".

בהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל, בכל הישיבות ובתי הכנסת יאמרו בימים אלו לאחר כל תפילה פרקי תהילים ברוב עם לרפואתו השלמה של ראש הישיבה, הגאון הגדול רבי אהרן לייב בן גיטל פיגא, והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים.

כאמור, מוקדם יותר היום אושפז ראש הישיבה בבית החולים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים סובל הגראי"ל שטיינמן מחולשה כללית. בשבוע שעבר עבר ראש הישיבה בדיקות במעיני הישועה ובשבוע האחרון הוא מקבל אנטיביוטיקה דרך הוריד, בעקבות חשש לדלקת ריאות.

הערב יצא ראש הישיבה ברכבו בלוויית מקורביו לסדרת בדיקות מקיפה במרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק.

יצויין כי בימים האחרונים הותקנו חלונות זכוכית במרפסת הבית ברח׳ חזון איש 5 במטרה למנוע חלילה התקררות של ראש הישיבה בשעת הדלקת הנרות.
הרב שטיינמן תפילות מוטי רביד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד