י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מקורב מרן ל'בחדרי': "המצב לא טוב - בעבר היו מצבים קשים יותר"

עולם התורה עוקב בדאגה אחר מצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן • מקורב ראש הישיבה חושף ב'בחדרי': "המצב לא טוב, אבל גם לא מדאיג. בעבר היו מצבים קשים יותר" • רמקולים בשכונות החרדיות: "הציבור נקרא להעתיר תחנונים"

מרן הגראי"ל על רקע יחידת טיפול נמרץ במעיני הישועה(צילום: יעקב נחומי, פלאש 90 ואיציק מן)
מרן הגראי"ל על רקע יחידת טיפול נמרץ במעיני הישועה(צילום: יעקב נחומי, פלאש 90 ואיציק מן)

עולם התורה עוקב בדאגה אחר מצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, שאושפז אחר הצהריים (ראשון) בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק בעקבות דלקת ריאות. בשל גילו המופלג, ראש הישיבה אושפז במחלקת טיפול נמרץ.

מקורבו של ראש הישיבה חושף בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי בעבר הקרוב והרחוק ראש הישיבה היה במצב קשה עוד יותר - ויצא ממנו. "המצב לכשעצמו ודאי שלא טוב, אבל לא מדאיג באופן מיוחד" אומר המקורב.

לדבריו, "בעבר הקרוב והיותר רחוק היינו במצב פחות טוב וברוך ה' חל שיפור מהיר. גם במקרה הזה, נקווה שבמהלך מחר בבוקר ראש הישיבה יוכל לשוב לביתו".





(המחלקה בה מאושפז ראש הישיבה במעיני הישועה, הערב. צילום: איציק מן, בחדרי חרדים)

כזכור, בהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל, בכל הישיבות ובתי הכנסת יאמרו בימים אלו לאחר כל תפילה פרקי תהילים ברוב עם לרפואתו השלמה של ראש הישיבה, הגאון הגדול רבי אהרן לייב בן גיטל פיגא.

בעולם התורה מעתירים כל העת בתפילה לרפואת ראש הישיבה. בישיבת פוניבז' נאמרו פרקי תהילים בהיכל הישיבה על ידי ראש הישיבה, הגרב"ד פוברסקי. במקביל, זקן ראשי הישיבות, הגר"י שיינר, שעודכן בשעה האחרונה במצבו הרפואי של ראש הישיבה, הורה להתחיל באמירת תהילים בישיבות קמניץ.

בריכוזים החרדים יצאו כרוזים הקוראים לציבור להעתיר בתפילה. "אבינו מלכינו קרע רוע גזר דינינו" זעקו הכרוזים, "עקב מצבו הרפואי של רבינו מרן ראש הישיבה שליט"א הציבור נקרא להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים".
הרב שטיינמן דלקת ריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד