כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

צפו: "הגר"ע על ערש דווי - הרב עמאר אורו של עולם"

רב המרכז הרפואי הדסה, הרב משה קליין, סיפק הערב עדות מעניינת מימיו האחרונים של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל כשהיה על ערש דווי בבית החולים, איך התבטא על הראשל"צ הגר"ש עמאר • צפו

הגר"ע זצ"ל והרב עמאר (אורן נחשון, פלאש 90)
הגר"ע זצ"ל והרב עמאר (אורן נחשון, פלאש 90)

רב המרכז הרפואי הדסה, הרב משה קליין, סיפק הערב עדות מעניינת מימיו האחרונים של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל כשהיה על ערש דווי בבית החולים.

באירוע הערב (ראשון), בו השתתף הראשל"צ ורבה של ירושלים, הגר"ש עמאר, סיפר הרב קליין שמרן זצ"ל לפני פטירתו הכניס את הרב עמאר לחדרו ואמר לו מספר פעמים 'אתה אורו של עולם'.

"השעות הללו הם כנראה שעות של זכויות גדולות" סיפר הרב קליין, "ואני אומר את הדברים מפני שבדרך כלל הנר הקטן מדליק את האור, אבל כאן זכינו מורי ורבותי לשילוב כוחות, לא הנר הקטן מדליק את המנורה אלא המאור הגדול.

"אני מעיד על מרן רבנו, שכאשר מרן הרב עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה שכב כאן בבית החולים הדסה, חיבק בחדרו את הרב עמאר ואמר לו באלו המילים, פעם ופעמיים ושלוש, 'אתה אורו של עולם'".

לדברי הרב קליין, "את אלה הדברים אני ראיתי בעיניי, את אלה הדברים אני שמעתי באוזניי, באותם רגעים הצטמררתי, ואנחנו זוכים שאותו אחד שנאמר עליו אורו של עולם נמצא בתוכנו".

צפו בדברים:

הרב עמאר הרב עובדיה יוסף אורו של עולם ערש דווי הרב משה קליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד