י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: כשסיפרו לגר"ח על אשפוז ראש הישיבה

הגאון רבי מרדכי בונים זילברברג ורבי יואל טוביאס נכנסו הערב (ראשון) למעונו של הגר"ח קנייבסקי וסיפרו לו על אשפוזו של מרן הגראי"ל שטיינמן. הגר"ח השיב: "שמעתי מזה. שיהיה רפואה שלמה" • צפו

(צילום ארכיון: שוקי לרר)
(צילום ארכיון: שוקי לרר)

הגאון רבי מרדכי בונים זילברברג, רבה של שיכון ה' ומי שנחשב לאחד מתלמידיו הגדולים של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, ורבי יואל טוביאס, רב שיכון ו' בבני ברק, נכנסו הערב (ראשון) למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי וסיפרו לו על אשפוזו של הרב שטיינמן.

הגר"ח השיב: "שמעתי מזה. שיהיה רפואה שלמה".



כזכור, ראש הישיבה אושפז אחר הצהריים בעקבות דלקת ריאות. ראש הישיבה הועבר ליחידה לטיפול נמרץ, זאת עקב גילו המופלג, כך לדברי מנהל בית החולים.

לאחר שבמשך שעות רבות לא הוציא בית החולים הודעה רשמית בנושא, הערב נמסר מהמרכז הרפואי מעיני הישועה: "מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א חש ברע ופונה לבית החולים.

"בהתייעצות שנערכה בין המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד לבין רופאו האישי של מרן ראש הישיבה, פרופ' אברהם ויינברג, אושפז מרן ביחידת טיפול נמרץ בניהולו של פרופ' פטריק סורקין.

עוד נמסר כי "בתום בדיקות ומעקב שימשך כל הלילה יוחלט בדבר המשך הטיפול. יחד עם כל בית ישראל מתפללים אנו להחלמתו והתחזקותו השלמה והמהירה".
הרב שטיינמן הרב חיים קנייבסקי טיפול נמרץ דלקת ריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד