י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרויקט שנלר: יותר מ-50 דירות נמכרו

עמידה ביעדים – במבחן התוצאה: התקדמות משמעותית בפרויקט הדיור היוקרתי "ג'רוזלם אסטייטס" ב'שנלר'-מעל ל-50 דירות נמכרו, הבניה בתנופה

פרויקט שנלר: יותר מ-50 דירות נמכרו





למעלה מחמישים דירות נמכרו עד כה בפרויקט המדובר והיוקרתי, "ג'רוזלם אסטייטס" בשנלר, כאשר מדובר במכירות שיא, בכל קנה מידה בתקופת הזמן הקצרה של מספר חודשים בלבד, מאז החלו את המכירה המוקדמת של הפרויקט.

במשרדי המכירות של 'ג'רוזלם אסטייטס' מדווחים בימים אלו על עשרות חוזי מכר שנחתמו בחודשים אלו, כאשר ההתעניינות לרכישות נוספות בעיצומן, ובמקביל ישנה התקדמות משמעותית של הליכי הבניה בחודשים האחרונים. לאחר שבתוך זמן קצר הסתיימו החפירות באתר, מדווחים בפרויקט כי העבודות כעת נמצאים בס"ד בשלב גמר היסודות.

החברה הקבלנית המבצעת ד. דניאל (זוריבין) אשר החלו לפני מספר חודשים את העבודות, פועלים במקצועיות רבה, בסדר מופתי בארגון ובניה איכותית ברמה הגבוהה ביותר, על מנת להקדים את היעדים שנקבעו - בבניית הפרויקט היוקרתי. כאשר הבניה כולה נעשית ברף הגבוה והמקצועי ביותר, על מנת לבנות בצורה מושלמת את הפרויקט היוקרתי ב"שנלר".

הפרויקט המוגדר "אחוזה פרטית היסטורית בשנלר", מלווה ע"י בנק הפועלים, ונבנה במעשה אומן אדריכלי כשכונה סגורה. כך, הרוכשים הרבים, ממיטב סלתה ושמנה של הציבור החרדי, נהנים גם מהלוקיישן המושלם במרכז ירושלים, מייחודיותו הנדירה של הפרויקט, הפסיליטיז, ומההשקעה הבלתי רגילה באיכויות הבניה, כל זאת בלב ליבה של ירושלים הפועמת, מרחק דקות הליכה מכל מרכזי התורה והחסידות בירושלים, ברמה הגבוהה ביותר, ובסטנדרטים חדשים.
שנלר פרויקט דירות מכירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד