י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

היועץ היהודי שינסח את נאומו ההיסטורי של טראמפ

צעיר יהודי בן 31, סטפן מילר, הוא זה שיכתוב את נאומו המכונן של טראמפ בטקס ההשבעה ב-20 לינואר • 'בחדרי חרדים' עם הפרטים

סטפן מילר בעת קמפיין הבחירות של טראמפ, צילום: רויטרס
סטפן מילר בעת קמפיין הבחירות של טראמפ, צילום: רויטרס

בעוד 24 יום - ב-20 לינואר, יושבע דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב. כמו בכל טקס השבעה יישא טראמפ את נאום ההשבעה - נאום שנכנס לדפי ההיסטוריה.

אתמול (ב') נודע כי הנשיא טראמפ בחר בסטפן מילר בן ה-31, יועצו היהודי לענייני מדיניות, לכתוב את נאום ההשבעה שלו, כך מדווח אתר "פוליטיקו". מילר, שכתב את כל הנאומים של טראמפ מתחילת קמפיין הבחירות לרבות הנאום המפורסם בוועידה הרפובליקנית, נבחר לאחר הבחירות לתפקיד היועץ הבכיר למדיניות ויהיה אחראי על גיבוש האסטרטגיה של הבית הלבן ועל גיבוש מדיניותו במגוון נושאים. מילר הוא בן למשפחה יהודית מהעיר סנטה מוניקה.

נאומי ההשבעה של נשיאי ארה"ב נחשבים למסמכים היסטוריים ובעלי חשיבות החורגת מזו של נאומים אחרים. על פי הדיווח באתר "פוליטיקו", הנאום יציג את מטרותיו של טראמפ בכהונתו הראשונה כנשיא, תוך שימוש במוטיב של לאומיות ואהבת המולדת.

במרכז הנאום ינסה הנשיא הנבחר טראמפ לקרוא לאמריקנים להטות שכם בכדי לתקן את מערכת החינוך, התשתיות, ביטחון הגבולות, מצב הכוחות המזויינים והכלכלה – עם דגש על החזרתם של מקומות עבודה ממיקור חוץ לתוך תחומי ארה"ב.

ג'ייסון מילר, אחד מעוזריו של טראמפ, אמר ל"פוליטיקו" שסטפן מילר מסוגל ליצר שלושה נאומים ביום אחד. על פי הדיווחים מילר שהה בשבוע שעבר שעות רבות במחיצתו של הנשיא טראמפ לצורך הכנת הנאום.
טראמפ סטפן מילר מילר טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד