י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בשורה! עוגיות "אוראו" בהכשר מהודר

במסיבת עיתונאים הושק היום בבשורה למהדרי הכשרות: עוגיות "אוראו" האהובות - בכשרות המהודרת של בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב וועסטהיים

אוראו
אוראו

עוגיות "אוראו" הינן מהמותגים המובילים בעולם, אולם עד עתה לא יכלו צרכני כשרות מהדרין ליהנות מהעוגיות הטעימות, אבל לא עוד. באחרונה קיבלה החברה את הכשרות הידועה בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב יעקב אשר וועסטהיים.

לעוגיות "אוראו", המיוצרות על ידי חברת מונדליז, יצרנית הביסקוויטים הגדולה בעולם, שילוב טעמים ייחודי בין עוגיות העשויות מביסקוויט בטעם שוקולד ומילוי מפנק בטעם וניל.

עוגיות "אוראו" הן עוגיות הסנדוויץ הנמכרות ביותר בארה"ב, וישנן הערכות כי מאות מיליארדים מהן נמכרו מאז השקתן בשנת 1912. העיצוב הנוכחי של העוגיה נקבע בהצלחה רבה בשנת 1952 ולא השתנה מאז. בתחילה שווקו עוגיות "אוראו" בקופסת בעלת מכסה זכוכית שקוף, שדרכו ניתן היה להביט בעוגיות שבקופסה.

מעתה יכולים גם צרכני הכשרות למהדרין ליהנות מהעוגיות הידועות והעשירות בטעם משובח. העוגיות הן פרווה בכשרותו המהודרת של הרב וועסטהיים, שנחשב לאחד ממומחי הכשרות הידועים באירופה ובעולם כולו, ובייחוד בקטגוריית הממתקים והעוגות.

במערכת הכשרות של הרב וועסטהיים בד"ץ איגוד רבנים מציינים כי "צוות משגיחים נסע לאינדונזיה, על מנת לעמוד מקרוב אחר מערך ייצור העוגיות. חומרי הגלם נבדקו בקפידה ושימת לב מיוחדת ניתנה בכדי לוודא שהקמח אינו בחשש "חדש". כל תהליך הייצור והאריזה התבצע בנוכחות ובפיקוח תמידי של משגיח יר"ש, שמונה מטעם ועדת הכשרות של בד"ץ איגוד רבנים, ווידא שהנחיות הכשרות המוקפדות נשמרות במהלך כל הייצור".

למותר לציין, כי כשרותו של הרב וועסטהיים ידועה בהקפדתה היתירה על כל דקדוקי ההלכה ומקובלת על כל שכבות הציבור, כאשר ציבור היראים סומכים ידיהם על הכשרות שמובילה כיום את עולם הכשרות.

ניר איצקוביץ, מנכ"ל מונדליז ישראל, מסביר כי הכניסה לישראל עם עוגיות אוראו בכשרות מהודרת הינה תהליך ארוך ומוקפד, שנעשה מתוך ההבנה של חשיבות הנגשת מותג מצליח זה לציבור גדול בישראל. "אנחנו גאים בהשלמת התהליך ורואים בצעד זה אבן דרך בהיסטוריה של מותג אוראו בישראל ובעולם"

ניתן להשיג את עוגיות האוראו בכשרות המהודרת, פרווה, באריזה של 137 גרם, ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

חברת מונדליז הינה מהמובילות בעולם בתחום החטיפים, עם מחזור מכירות של למעלה מ- 30 מיליארד דולר. מונדליז היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בניו-יורק ומדורגת בין החברות הגדולות בעולם על-ידי חברות דירוג האשראי המובילות, החברה נסחרת במדד הדאו ג'ונס וסטנדרט אנד פורס.
אוראו אוראו מהודר אוראו מהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד