י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נס חנוכה במשפחת קרויס: "הרופאים נתנו 10%"

נס חנוכה של משפחת קרויס: כשבועיים לאחר שאושפזה בבית החולים, אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, בת 25 אם לשלושה, שהתמוטטה בעקבות סיבוך של שפעת, שוחררה מבית החולים. אחיה ל"בחדרי": "זה נס חנוכה שלנו. מודים לכל אלו שהתפללו"

אילוסטרציה (הדס פרוש, פלאש 90)
אילוסטרציה (הדס פרוש, פלאש 90) צילום: הדס פרוש, פלאש 90

 


נס חנוכה של משפחת קרויס: כשבועיים לאחר שאושפזה בבית החולים, אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, בת 25 אם לשלושה, שהתמוטטה בעקבות סיבוך של שפעת, שוחררה היום (שלישי) מבית החולים.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", לפני כשבועיים, כשהיא בדרכה חזרה לביתה מהעבודה, התמוטטה אסתר מלכה באוטובוס. תושייה של אחת הנוסעות הצילה את חייה לאחר שהחלה לבצע בה החייאה עד לבואם של כוחות ההצלה שהבהילו אותה לבית החולים, שם חוברה למכשיר אקמו.

בני משפחתה, המשתייכים לחסידות תולדות אהרון, הרעישו עולמות והעבירו הודעות ובקשות מתחננות לכל אדם ואדם, לתפילות. באורח פלאי, שבוע לאחר מכן היא התעוררה ותקשרה עם הסובבים. כאמור, היום היא שוחררה לביתה.

אחיה, לייזר סאמט, סיפר היום ל"בחדרי חרדים" על 'רכבת ההרים' המטורפת שעברה על המשפחה: "לפני כשבועיים אחותי אסתר קיבלה דום לב באוטובוס כשהייתה בדרך חזרה מהעבודה. אישה ועוד שתי חברות ביצעו עליה החייאה, תוך שהן מזעיקות את מד"א. ההחייאה שחברותיה עשו הצילה אותה בכך שהמוח נשאר לתפקד".

לדבריו, "כשהגיע האמבולנס, הוא פינה אותה לבית חולים שערי צדק, שם העסקנים הרפואיים חזקי ברוין ואביו שמעון ברוין, מארגון 'יד אברהם', נכנסו לתמונה והקפיצו את אחד הרופאים הגדולים בארץ שמתמחה במכשיר האקמו (מכשיר שמתפקד במקום הלב והריאות שהפסיקו לעבוד. א.מ.)".

לדברי סאמט, "מיד כשזה קרא התחילו להגיד פרקי תהילים בכל החיידרים ובתי הספר. בעלה ביקש בקשה מיוחדת בדמעות שכל אחד יקבל על עצמו קבלה טובה, ואכן ההודעות רצו בכל המקומות ואנשים התחילו להגיד פרקי תהילים. פרסמו גם שנשים יזכירו את שמה בהדלקת נרות ובהפרשת חלה, ואכן, הנס קרה. אחרי כמה ימים היא התעוררה".

לייזר ממשיך לספר ל"בחדרי חרדים" על הנס: "אני הייתי בפולין בקברי צדיקים, וכשזה קרה לקחתי את זה מאוד קשה. ארגנתי מניין בקבר של הבני יששכר בפולין, אמרנו פרקי תהילים בדמעות והתפללנו לרפואתה. כשחזרתי לארץ היא כבר הייתה בהכרה. לא זזתי ממיטתה בבית החולים".

לסיום הוא אומר: "הייתה התרגשות אדירה במשפחה ובחסידות. מדובר באישה צעירה עם שלושה ילדים שהייתה במצב שהרופאים נתנו לה 10% לחיות וחזרה לעמוד על הרגליים ולדבר. היא עדיין חלשה, אבל זה פשוט שמחה אדירה. נס חנוכה שלנו. עם ישראל ערבים זה לזה. הרגשנו את האכפתיות ואת האהבה שכולם נתנו. תודה רבה לכל מי שהתפלל ואני מאחל לכל חולי ישראל שיצאו בריאים ושלימים במהרה ושיחזרו לחיק משפחותיהם במהרה. חנוכה שמח".

אסתר קרויס נס חנוכה החלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד