י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בן 51 התייצב במשטרה: פגעתי בילדים חרדים

בית המשפט האריך בפעם השנייה את מעצרו של חרדי תושב ירושלים שהודה בפני המשטרה על מעשים חמורים שביצע בילדים. ל"בחדרי חרדים" נודע כי מדובר בתושב ירושלים בן 51 המשתייך למשפחה חסידית מוכרת וענפה, שנעצר ביום רביעי שעבר לאחר שהתייצב במגרש הרוסים והתוודה על מעשיו

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה צילום: דוברות בתי הדין

בית המשפט האריך בפעם השנייה את מעצרו של חרדי תושב ירושלים שהודה בפני המשטרה על מעשים חמורים שביצע בילדים.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מדובר בתושב ירושלים בן 51 המשתייך למשפחה חסידית מוכרת וענפה, שנעצר ביום רביעי שעבר בחשד כי ביצע מעשים חמורים במספר ילדים במהלך השנים האחרונות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מעצרו הגיע לאחר שהחשוד הגיע בעצמו למגרש הרוסים בירושלים והתוודה על מעשיו בפני חוקרי מרחב ציון.

השופטת מיקה בנקי האריכה בשבוע שעבר את מעצרו בחמישה ימים. בדיון נוסף שנערך היום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחקירתו הראשונה מסר החשוד עדות מפורטת על המעשים שביצע לכאורה. לטענת המשטרה, החוקרים הציעו לו עו"ד אך הוא ויתר על זכותו.

לטענת פרקליטו של החשוד, עסקן ציבורי זימן את החשוד וסיפר לו שהוא יודע על מעשים חמורים שביצע בילדים. "הוא איים על המשיב ואמר לו כי הוא יודע על מקרים נוספים שהמשיב עשה והוא אמר לו שאם לא יספר לו עכשיו על מקרים נוספים - הוא ישב 20 שנה במעצר, אבל אם יספר את האמת, הוא מבטיח לו שהוא יילך הביתה" טען עורך הדין.

לדבריו, "הוא פחד שהוא הולך לכלא, הוא אמר לו שלא עשה שום דבר. 'עשית ככה וככה וככה', הוא הכניס לו לפה את המילים של מה שהוא עשה".

לטענת עו"ד יצחק שילה ויורם אקוה, החשוד כלל אינו מכיר את הקטינים עליהם מדובר ועל פי התרשמותם, גם המשטרה לא הצליחה ליצור קשר עם מי מהקטינים.

"מאז הארכת המעצר הקודמת התחזק החשד הסביר נגד החשוד", אמרה השופטת מיקה בנקי, והחליטה להאריך את מעצרו ביומיים נוספים, עד ליום חמישי.
מעשים חמורים הודאה מגרש הרוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד