כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

בגלל תאונת הקטר: שיבושים ברכבות בכל השבוע

רכבת ישראל נדרשת להחליף מסילות ליד שפיים, ועל כן תבוטלנה חלק מרכבות הנוסעים או תצומצם פעילותן • ברכבת ממליצים לנוסעים לשקול אמצעי תחבורה חלופיים

רכבת תל אביב. צילום: תומר נויברג, פלאש 90
רכבת תל אביב. צילום: תומר נויברג, פלאש 90



נוסעי רכבת ישראל צפויים לעומסים ושיבושים בתנועת הרכבות עד סוף השבוע, בעקבות תאונת רכבת המשא שהתרחשה בליל יום ראשון בסמוך לשפיים. במהלך התאונה סטה אחד מגלגליו של הקטר וגרם נזק לפסים. צוותי הרכבת נדרשים להחליף כ-2 ק"מ של מסילה, ולבצע עבודות לחידוש תשתית התקשורת שנפגעה.

עד יום שישי ה-30 בדצמבר, כולל, תופעלנה רכבות הנוסעים באזור שפיים על מסילה בודדת, בהתאם ללוחות הזמנים המקוריים - להוציא את הרכבות הבאות שפעילותן תצומצם:

רכבות בקו נהריה-באר שבע תופעלנה מנהריה עד חיפה חוף הכרמל בצפון, ובין באר שבע לתל אביב מרכז (סבידור) בדרום, בשני הכיוונים; הרכבות בקו נתניה-ת"א (שיעדן ראשון לציון ראשונים) מבוטלות והן תופעלנה בין ראשון לציון לתחנת ת"א ההגנה בלבד, שם ניתן להחליף לרכבת הממשיכה צפונה; רכבות הנוסעים מירושלים ובית שמש תגענה עד ת"א ההגנה; רכבות הלילה בין נהריה ונתב"ג, בשני הכיוונים, תופעלנה עד\מ-תחנת נתניה. בשעות אלו, 05:10-00:30, רכבת ישראל תפעיל שירות אוטובוסים בין נתניה ונתב"ג בשני הכיוונים.

על מנת לבצע את העבודות, תוך צמצום הפגיעה בשירות ללקוחות החברה, תרוכזנה העבודות בעיקר בשעות הלילה. לאור העומסים הצפויים, רכבת ישראל ממליצה לציבור הנוסעים לשקול להשתמש בתחבורה ציבורית חלופית.

מנכ"ל רכבת ישראל בפועל, בני לביא, מסר כי "רכבת ישראל עושה כל שניתן על מנת להשיב את התנועה לסדרה במהירות האפשרית, ובמקביל להפעיל את הרכבות באופן מיטבי למען לקוחותיה, עד לתיקון המסילה שנפגעה. אני מבקש להודות לעובדי רכבת ישראל שפועלים בתנאי מזג אוויר קשים, ביום ובלילה, במטרה להחזיר את המסילות לתקינותן ולחדש את תנועת הרכבת על פי לוח הזמנים הרגיל".
רכבת ישראל תאונת רכבת שיבושים תנועה מסילות רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד