י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מצמרר: יהודה אבידן ספד לבתו • צפו

מאות מכרים ובני משפחה ליוו למנוחות את שירה אבידן ע"ה, בתו בת ה-13 של איש ש"ס יהודה אבידן, בבית העלמין באשדוד. אביה ספד לה בכאב: "היא ליכדה אותנו. מי שלא ראה את האור שלה לא יבין מה זה ילדה עם צרכים מיוחדים" • צפו

מצמרר: יהודה אבידן ספד לבתו • צפו
ישראל בוסו

מאות מכרים ובני משפחה ליוו היום (רביעי) למנוחות את שירה אבידן ע"ה, בתו בת ה-13 של איש ש"ס יהודה אבידן. הילדה נטמנה בבית העלמין באשדוד.

אביה ספד לה בכאב: "מי שלא ראה את האור שלה, את החיוך שלה, לא יבין מה זה ילדה עם צרכים מיוחדים ילדה מיוחדת. כמה שמחה היא מכניסה לבית. כמה אור. כמה היא איחדה את הבית. כמה היא ליכדה אותנו.

(צילום: ישראל בוסו)

"בתים מתפרקים מדברים כאלו. אצל שירה זה היה הפוך. היא ליכדה אותנו ונתנה לנו כל מה שאפשר לבקש. לנו לא היה קשה, היה קשה דבר אחד - לנסות להבין. עם הזמן הבנו מה זה הגדולה של ילדה כזאת. כמה אפשר ללמוד ממנה.

"אני מרגיש חובה היום, מעבר להודות לבורא עולם, להגיד תודה רבה לאשתי היקרה, שלא השאירה אבן בעולם כדי לנסות לעשות לה טוב. לילדים היקרים, שבאמת לקחו את זה באופן אישי. תודה גם למטפלת שלה קלרה".

אבידן הוסיף, "היא חיכתה שתסתיים היום הולדת שלי אתמול ואיך שהסתיימה היום הולדת היא אמרה לי להתראות. כך היא נפרדה מאתנו - מיתת נשיקה, כפי שהיה מגיע לילדה הזו".

"היא הייתה ילדה של השכונה, לא ילדה שלנו, ילדה של כל המשפחה המורחבת שלנו. שירה תהיה מליצת יושר, על כל המשפחה. בחיים לא דיברת לשון הרע, לא ראית דברים אסורים, לא אכלת מאכלות אסורות, הכל היה אצלך בקדושה וטהרה".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ספד גם הוא לשירה ע"ה ואמר בין היתר: "אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים. השם נתן והשם לקח".
יהודה אבידן שירה אבידן הלוויה הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד