י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לפני כולם: קבלת פנים מרגשת בנתב"ג לדינוש • וידאו וגלריה

אחרי קמפיין התרמה חסר תקדים, ולאחר ניתוח מסובך בבוסטון, חזרה הערב לישראל דינוש ריבקין, בת הארבע וחצי, מחויכת ובריאה • "בחדרי חרדים" מגיש לפני כולם תיעוד מקבלת הפנים המרגשת שנערכה לדינוש בנתב"ג • וידאו ותמונות

צילום: ליאת אנקונינה
צילום: ליאת אנקונינה



קבלת פנים מרגשת, חגיגית ומיוחדת נערכה הערב (חמישי) בנתב"ג לדינוש ריבקין, בת הארבע וחצי, שחזרה מניתוח מסובך בבוסטון.

קבלת הפנים תוכננה בקפידה ובשדה התעופה חיכו לדינוש בהתרגשות אנשים רבים - עשרות בובות, עיצובי בלונים מדהימים באדיבות גב' מאיה חן, כיבוד בשפע ומוזיקה שמחה, כיאה לחג החנוכה.



שמואל גיטלר, מנהל ארגון 'השמחה תנצח' שיזם את קבלת הפנים המושקעת, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "הייתה לי הזכות והעונג ללוות את דינוש, ולעקוב אחרי מצבה לאורך כל הדרך. זו זכות גדולה עבורנו לקבל את פניה, אחרי הטיפול, אנחנו שמחים שזה עבר בהצלחה. בשמי ובשם המתנדבים נאחל לה שתחזור להיות הילדה הבריאה והמאושרת, ושניפגש רק בשמחות".

'לובי נשי - בחדרי חרדים' ליווה את סיפורה של דינוש, מרגע פרסום הסרטון ובו בקשת התרומות עבור הניתוח המסובך ועד לרגעים אלו.

כזכור, לפני מספר שבועות טסה דינוש לבית החולים לילדים בבוסטון, שם עברה ניתוח מורכב לחיבור הוושט לקיבה. מיום שנולדה היתה מחוברת לזונדה ולא טעמה טעמו של אוכל מעולם.

חייה של דינוש נסובו סביב הבעיה שליוותה אותה ואף גרמה לה לבעיות חנק מעת לעת. כששמעו הוריה על הניתוח האפשרי, החליטו לעשות הכל כדי לגייס את סכום הכסף הגבוה לו נדרשו עבור ההוצאות.

אנשים טובים נרתמו למבצע מדהים ומרגש, וסכום של יותר ממיליון שקלים נאסף בזמן שיא - תוך יממה אחת בלבד מאז פתיחתו של קמפיין וירטואלי.

לפני הניתוח בבוסטון נסעה דינוש עם הוריה לקברו של הרבי מיליובאוויטש והתפללה על כל התורמים. שבוע אחד בלבד לאחר שנותחה, שוחררה דינוש מבית החולים. הדבר הראשון שאכלה היה שוקולד חלבי, וכמובן זכתה לאכול אוכל של סעודת שבת ובחג החנוכה, אכלה לראשונה בחייה סופגניה.

כאמור, לפני שעה קלה נחתה עם הוריה חזרה בישראל, בדרך לחוות את החיים החדשים שלה.

קרדיטים:
צילום: ליאת אנקונינה
הפקה: 'השמחה תנצח' - שמואל גיטלר
בלונים: טודוס הפקות אירועים

גלריה מקבלת הפנים. צילום: ליאת אנקונינה











































דינוש קבלת פנים בוסטון שהשמחה תנצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד