כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

החלטת עסקנים - כללי צניעות של מלון חסידי: "אין לקיים פגישות"

זר לא יבין זאת: בבית המלון היחיד בבני-ברק והמקום האחרון בו יכלו להתקיים פגישות - הוחלט על מהפכה ואיסור מוחלט • כתב 'בחדרי' יצא למקום וניסה להבין מהן הסיבות שהביאו להחלטה שתכניס לבעיה אנשי עסקים, עסקנים ומשתדכים

צילום: איציק מן ושוקי לרר. עיבוד: מורן כהן
צילום: איציק מן ושוקי לרר. עיבוד: מורן כהן

 

אם בניתם על 'פגישת שידוך' בלובי מלון ויז'ניץ בבני ברק - תחפשו מיקום אחר. אותו דבר גם בנוגע לפגישת עסקים ואולי אפילו פגישת עסקנים.

מלון 'ויזניץ' המיתולוגי בבני ברק פרסם אמש (חמישי) מודעה בכניסה למלון בה נכתב כי מהיום אסור לערוך פגישות ברחבי המלון.

עבור מי שגדל כל חייו בציבור החרדי, מדובר בידיעה מרעישה, שכן מדובר במלון - היחיד בבני-ברק והאופציה האחרונה עבור אנשים שאינן משופעים בממון ואפשרות לשכור משרד, או טיול אל לובי מלון יקר, לצורך פגישות עסקים או לקראת שידוך.

מנגד, לפחות בכל הקשור לפגישות לקראת שידוך, יש לציין כי הנוהג לקיים פגישות במלון קיים רק במגזר הליטאי. במגזר החסידי, אליו המלון משתייך, הן בגלל שמו המיתולוגי, מיקומו בתוככי קריית ויז'ניץ ואורח החיים בסביבה - פגישת מיועדים להשתדך במלון אינה ראויה.

נוסח המודעה שפורסמה והוצבה בכניסה למלון - גורף ושולל כל פגישה ובכל רחבי המלון. נכתב כך: "החל מהיום אין לערוך יותר פגישות במלון!".

עובדים במלון ששוחחו עם כתב 'בחדרי חרדים' מספרים כי ההחלטה לאסור פגישות במלון הגיעה בעקבות תלונות מצד אורחי המלון ששוכרים חדרים ולנים במקום: ״לפני תקופה אסרו לערוך פגישות רק בקומות העליונות של המלון, מאחר ואורחי המלון התלוננו על רעש ולכלוך מצד אלו שעורכים בו פגישות, אך פגישות בקומת הלובי נמשכו כרגיל.

"אלא שכעת אורחי המלון, פנו להנהלה בטענה שהפגישות שנערכות בלובי מפריעות מאוד לפרטיות, ואף יוצרות רעש ולכלוך, וצפיפות. ובעקבות כך הוחלט לאסור קיום פגישות בכל שטח המלון״.

מנגד למידע זה, בתגובה הרשמית טוענים בהנהלת המלון כי הסיבה אינה קשורה לתלונות אורחים, אלא מצד רצון לשמירה על אופי המקום. איתן לוי סמנכ״ל מלון ויז'ניץ אומר בתגובה לבחדרי חרדים: ״ההחלטה הגיעה מצד עסקנים בחסידות, לשמור על צביון ורוח המקום״.

מלון ויזניץ פגישות אסורות צביון ורוח המקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד