י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מזל טוב: בת נולדה למשפחת גרוס

שנתיים אחרי ששכלו את שתי בנותיהם באסון ההדברה - נולדה לשמעון ומיכל גרוס בת נוספת

מזל טוב: בת נולדה למשפחת גרוס
קובי הר צבי

שנתיים לאחר אסון ההדברה, בת נולדה הבוקר (ו) למשפחת גרוס.

בבית החולים בירושלים נולדה בת לשמעון ומיכל גרוס, שאיבדו את בנותיהם יעל ואביגיל באסון ההדברה. לפני שנה - שנה לאחר האסון - ילדה מיכל בן ובברית נקרא שמו בישראל יהונתן אליעזר נ"י.

מקורב למשפחת גרוס אמר ל'בחדרי חרדים' כי "ההתרגשות בגבעת מרדכי עצומה. לפני פחות מ3 שנים כולנו התאבלנו וחווינו זעזוע קשה בפטירתן הטראגית של שתי הילדות של המשפחה. כעת ההתרגשות היא עצומה. אנשים פוגשים אחד את השני ברחוב ונהנים לבשר את הבשורה. אנחנו מאחלים להם שיזכו לראות ממנה ומכל ילדיהם הרבה נחת בשמחה ובבריאות".

האסון אירע בינואר 2014, לאחר שבני המשפחה הזמינו מדביר שביצע ריסוס בבית המשפחה, אך הוא השאיר בדירה חומר רעיל ומסוכן ביותר בשם פוספין כדי שפעולת הריסוס תימשך. החדר שבו הושאר החומר נאטם בסרט הדבקה.

פחות מיממה לאחר מכן סבלו הילדים מבחילות, שלשולים והקאות. המשפחה הגיעה למרפאת טרם, שם אמרו להם לקחת אקמול ולרכוש בבוקר תרופה נגד בחילות לאחר שחשדו כי מדובר בקלקול קיבה.

יומיים שהו הילדים בבית ומצבם החל להתדרדר, רק אז הוזעקו צוותי מד"א לדירה ברחוב שח"ל. פחות משעה לאחר מכן נקבע מותה של יעל בת השנה וחצי ולאחר מספר שעות נקבע מותה של אחותה הגדולה אביגיל בת הארבע.

משטרת ירושלים עצרה את יוסי ברקן, המדביר שעבד בבית המשפחה. בהמשך הוגש נגדו כתב אישום בגין הריגה, לאחר שהודה שידע כי יש אפשרות שהחומר המסוכן עלול לפגוע בבני הבית.
משפחת גרוס ילדות פטירה אסון הדברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד