י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הבנק הגדול ברוסיה מחק את כל חובותיהם של הרוגי התרסקות המטוס הצבאי

בנק סברבנק הממשלתי גם יעביר תשלומים למשפחות הקורבנות כבר במהלך חופשת ראש השנה האזרחית; בנקים נוספים צפויים למחוק חובות הנספים

מטוס קרב. צילום ארכיון: דוצ
מטוס קרב. צילום ארכיון: דוצ



הבנק הגדול ברוסיה מחק את כל חובותיהם של הרוגי התרסקות המטוס הצבאי הרוסי בתחילת השבוע בים השחור, אמר שר התחבורה של רוסיה, מקסים סוקולוב. כך דיווח ערוץ הטלוויזיה הרוסי RT.

השר אישר כי קרובי המשפחה של הקורבנות יוכלו לפנות בעניין לסניפי הבנק הממשלתי הרוסי סברבנק או למשרדי ההגנה והעבודה. סוקולוב הוסיף כי מתנהלים מגעים עם בנקים רוסיים נוספים לגבי הסדרים דומים.

סברבנק גם יעביר תשלומים למשפחות הקורבנות כבר במהלך חופשת ראש השנה האזרחית, הוסיף השר. "חלק מהסניפים יפעלו במהלך החג כדי להעביר את התשלומים, ולא יפסיקו לפעול גם לאחר הראשון בינואר", אמר סוקולוב.

הבנק הרוסי VTB24 אף הוא נקט בצעדים כדי לתמוך כספית בקרובי משפחות הנספים, והודיע גם הוא על מחיקת חובות ההרוגים. מוקדם יותר השבוע הודיעה חברת הביטוח הרוסית סוגז (Sogaz) כי תשלם פיצויים למשפחות אנשי הצבא שנהרגו.

92 בני אדם נהרגו בהתרסקות המטוס מדגם טופולב Tu-154 ביום ראשון. המטוס נעלם מהרדאר שתי דקות לאחר המראתו מעיר הנופש סוצ'י שבדרום-מזרח רוסיה, שם עצר לתדלק, בדרכו לבסיס הצבאי חמיימים במערב סוריה.

במטוס היו 84 נוסעים ושמונה חברי צוות. בין הנוסעים היתה גם מקהלת הצבא הרוסי על שם אלכסנדרוב (הידועה כמקהלת הצבא האדום), שהיתה בדרכה לסוריה כדי להופיע בפני חיילי חיל האוויר של רוסיה לרגל השנה החדשה. המקהלה מונה כמאתיים נגנים וזמרים ו-64 מהם היו על המטוס. כמו כן היו במטוס עיתונאים ועובדים של ארגונים הומניטריים.
התרסקות מטוס מטוס צבאי רוסיה בנק סברבנק מחיקת חובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד