י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"מצבו של הרב שטיינמן לא התדרדר - הכל שמועות"

"מצבו של הרב שטיינמן יציב מאז שלשום, לא חלה כל הרעה במצבו בערב שבת", כך אומר ל'בחדרי חרדים', פרופסור מוטי רביד מבית החולים מעיני הישועה

"מצבו של הרב שטיינמן לא התדרדר - הכל שמועות"

מצבו של הרב שטיינמן יציב מאז שלשום, לא חלה כל הרעה במצבו בערב שבת", כך אומר ל'בחדרי חרדים', פרופסור מוטי רביד המנהל הרפואי בבית החולים מעיני הישועה: "לא ברור לי למי היה עניין להפיץ שמועה כזאת".

הרב שטיינמן מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעיני הישועה, כשהוא נושם בכוחות עצמו, בהכרה מלאה, "הוא משוחח ומתפלל. אולם הוא חלש מאוד, לא מצליח לאכול לבד, וקשה לו להשתעל" אומר פרופסור רביד.

בהתחשב בגילו של הרב ובעובדה שהוא נמצא בטיפול נמרץ, אין לפרופסור רביד צפי לשחרורו, "מצבו קשה אך יציב".

האם נשקפת סכנה ממשית לחייו? "אם הוא היה בגיל 60, הדלקת ראות לא הייתה משפיעה עליו בצורה כזאת. בגיל 103, כל דבר מסכן חיים באופן תיאורטי", אמר.



שבת מתוחה עברה על עולם התורה והישיבות. בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ נערכו בליל שבת עצרות תפילה. בהיכל ישיבת פוניבז' נערך בהוראת ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין תפילת רבים בליל שבת בהשתתפות אלפים מתושבי העיר ותלמידי הישיבה, בבית הכנסת לדרמן הורה מרן הגר"ח קניבסקי למקורבו הגאון רבי אליהו מן לומר פרקי תהילים לאחר תפילת שחרית.

בליל שישי בחצות הלילה עלו בניו של מרן הגראי"ל הגאון רבי שרגא שטיינמן והגאון רבי משה, יחד עם מניין לתפילה בציון הרשב"י במירון ‏ונשאו תפילה לשלומו.

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת מרן רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא, בתוך שאר חולי עמו ישראל.
הרב שטיינמן מוטי רביד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד