ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

גדיים ייעשו תיישים

גדי קטן נולד - שזיף מיובש קטן וצווחני. הוא גדל מעט והופך לפעוט עיקש, מתוק כמו עוגת שוקולד: מה מאפיין את בני מזל גדי?

גדיים ייעשו תיישים

אם את חברה קרובה של בת מזל גדי, קרוב לוודאי שאת קרובת משפחה שלה, או – שבאופן איטי ועמוק, הפכה להיות בת משפחה שלה.

מסתבר, שמשפחה היא מילה שתחזור פעמים רבות כשמדברים על בני ובנות מזל גדי. ובכן, בני השבט הזה ניחנו בסבלנות של ברזל כאשר מדובר בהגשמת שאיפותיהם. כמו עז הרים, הם מטפסים, צעד אחר צעד, באיטיות ובעיקשות, אל הפסגה. המטרה לנגד עיניהם ואין דבר שיסיח אותם ממנה.

אבל נתחיל מההתחלה: גדי קטן נולד - שזיף מיובש קטן וצווחני. הוא גדל מעט והופך לפעוט עיקש, מתוק כמו עוגת שוקולד, אבל פרקטי להפליא, וכל כך כל כך לא תינוקי. עד שנראה מטופש לדבר אליו כמו שמדברים אל תינוקות במלמולים מפנקים.

בכלל, נראה כאילו הילדות לא בדיוק מתאימה להם, לילדי גדי. הם כמו תקועים במקום לא להם. הגדי נולד לבגרות, לרצינות, לאחריות ולעול. נושא עיניו תמיד מעלה, אל המשך החיים, שתכנן בקפידה. מאידך, ילד גדי הוא ברכה בבית- המשפחה היא כל עולמו. הוא צייתן ושקדן. לא מחולל מהומות, ותמיד אחראי כל כך, שקשה להאמין שהוא רק בן 11, יש לו את המבט הבוגר הזה, היציב, בעיניים, והוא כמעט לא מתפתה לחולל מהומות רגשיות, גם לא בגיל הנעורים התזזיתי.
ואם אנחנו חוזרים לדבר על בנות- אתם מכירים את הנשים האלו שהגיעו מבתים קשים אבל ח ז י קו את המשפחה מאז שהיו ילדות קטנות? תשעים אחוזים מהן הן גדיות. תבדקו אותי.

הרי הן מחזיקות משפחה מאין כמותן. מכלכלות את צעדיהן בתבונה ובחסכנות, יודעות את אשר לפניהן ומשקיעות המון. השקעה היא שמן השני- בעבודה, במשפחה, בבית. הדבר לא מותיר פנאי רגשי לחברות. בכל מקרה, הלוז והעיקר לא יהיה שם.

(אם אתם מוצאים אחת כזו נדירה, שהחברות הן עולמה, וודאי יש לה המון 'דלי' במפה. שכן, זוכרים שכתבנו כאן שהאנושות איננה מתחלקת לשנים עשר סוגים של אנשים, אלא לכל אחד מפה ייחודית לו , המורכבת מאלפי היבטים. אבל מזל השמש הוא מרכיב בסיסי חשוב ויסודי.)
חסכנות, רצינות, תכנון העתיד, השקעה, התמדה ושאפתנות. אלו מסכמים את אופיים של בני ובנות הגדי.

אבל הפתעה נעימה- כשיתבגרו, כאילו כמו ל"כפר" על הילדות העשוקה משהו, יחזרו בזמן אל העבר- ויהיו פתאום עליזים ומשוחררים כמו ילדים. הלוא הם סבא וסבתא נפלאים מאין כמותם!
אה, ועוד דבר חשוב מאד - חוש ההומור שלהם - בין המשובחים - רק צריך להיות קרובים אליהם. לשמוע. ליהנות. מומלץ!
מזלות אסטרולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד