י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

במפעל הש"ס הוקירו תודה לאמו של הנגיד

כמדי חודש, ניגשים יהודים מכל רחבי הארץ למוקדי המבחנים של 'מפעל הש"ס' העולמי, ומעלים על גבי הכתב את פירות עמלם ויגיעתם כשמאחוריהם ימים ולילות של שקידה והתמדה • המבחן האחרון הוקדש לזכרה של המנוחה פייגא רוזנברג ע"ה אשת הנדיב הנכבד הרה"ח רבי אברהם ישי רוזנברג ממונטריאול

במפעל הש"ס הוקירו תודה לאמו של הנגיד

המבחן ה-402: כמדי חודש, ניגשים יהודים מכל רחבי הארץ למוקדי המבחנים של 'מפעל הש"ס' העולמי, ומעלים על גבי הכתב את פירות עמלם ויגיעתם כשמאחוריהם ימים ולילות של שקידה והתמדה. המבחן האחרון הוקדש לזכרה של המנוחה פייגא רוזנברג ע"ה.

המבחן שהוקדש לזכרה של המנוחה ע"ה, אשת יבדלחט"א הנדיב הנכבד הרה"ח רבי אברהם ישי רוזנברג ממונטריאול, הוקדש כאות הוקרה והערכה לאותה אשה חשובה שבחכמתה בנתה ביתה, והעמידה את הבית על יסודות איתנים של תורה וחסד, וכך חינכה את ילדיה כל השנים כאשר עמדה בעוז ובתעצומות לימין צדקו של בעלה יבדלחט"א.

מאז ומקדם, במשך שנים רבות, היו בני המשפחה - בהם בניה החשובים וגדולי הנדיבים, הרה"ח ר' יחיאל מיכל והרה"ח רבי שמואל - מגדולי תומכי מפעל הש"ס, ועל כן, לאות הכרת הטוב לאותה נדיבת הלב, הוקדשו המבחנים בחודש זה לזכרה ולעילוי נשמתה.

מדובר אמנם במחזה שחוזר על עצמו מדי חודש בחודשו, אך אצל אלפי הנבחנים עמלי התורה, מדובר בעמל גדול ויגיעה עצומה. בהיכלי התורה, מציינינם בסיפוק כי אולמות המבחנים בכל רחבי הארץ, היו מלאים וגדושים בתלמידי החכמים הממלאים עתותם בלימוד התורה.























מפעל השס צאנז הנגיד מונטריאול מבחנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד