י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

ליברמן בתגובה ראשונה: "חמאס ידוע בחיסולים פנימיים"

בתגובה ראשונה של בכיר ישראלי לחיסולו המסתורי של בכיר החמאס מאזו פוקהא לפני כשבוע, אומר שר הביטחון אביגדור ליברמן: "חמאס ידוע בחיסולים פנימיים" • בשבוע שעבר, הפיץ חמאס סרטון בו הוא מאיים להתנקש בחיי ראשי מערכת הביטחון, בהם שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל גדי איזנקוט והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן

צילום מתוך הסרטון
צילום מתוך הסרטון

חיסול מאזן פוקהא - תגובה ראשונה של בכיר ישראלי: "חמאס ידוע בחיסולים פנימיים" אמר הבוקר שר הביטחון אביגדור ליברמן, בהתייחס לחיסולו המסתורי של בכיר חמאס מאזן פוקהא לפני כשבוע ברצועת עזה.

בשבוע שעבר, הפיץ חמאס סרטון בו הוא מאיים להתנקש בחיי ראשי מערכת הביטחון, בהם שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל גדי איזנקוט והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן, בעקבות חיסולו של בכיר הארגון מאזן פוקהא.

"אנו לא מחפשים הרפתקאות, אנו מנהלים את מדיניות הביטחון באחריות ובנחישות" אמר הבוקר (א') שר הביטחון ליברמן במהלך סיור בשדרות. ליברמן התייחס להאשמות של חמאס את ישראל בחיסול המסתורי. "זה לא משנה מה חמאס אומר, חשוב מה שהיהודים יעשו. חמאס ידוע כגוף שהוא אולי הקיצוני ביותר בעולם הערבי, בין הארגונים הקיצוניים ביותר, לא הייתי קונה מהם שום דבר, לא מילים ולא שום דבר אחר. שחמאס יעשה מה שהוא רוצה ואנחנו נעשה מה שאנחנו צריכים לעשות. חמאס ידוע בחיסולים פנימיים, בסגירת חשבונות, אני מציע שהם יחפשו שם" אמר שר הביטחון.

אביגדור ליברמן מאזן פוקהא חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד