י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בנא משקאות: הקוניאק המשובח שיעשה לכם את חג הפסח

קוניאק דיאו פריבלג' Deau Privilege cognac - קוניאק ברמת נפוליאון (חמש עד עשר שנות יישון בחביות עץ אלון צרפתי) כאשר כל הענבים מגיעים משני חלקות מובחרות באזור קוניאק "פיין בואה ופטיט שמפיין" • כשר לפסח בהשגחת חוג חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל, להשיג בבנא משקאות - כל הפרטים

קוניאק
קוניאק

לכל בית קוניאק יש אזור חביות שה"בלנדד מסטר" מכין מהם בלנד מיוחד לפי רצונו וככזה הוא נחשב לפייבוריט של יוצר הקוניאק במזקקה ודיאו פריבלג' הוא בדיוק אותו הקוניאק של המסטר בלנדד של מזקקת des Moisans.

קוניאק דיאו פריבלג' נעשה אך ורק מענבי "איוני בלאן"(Ugni blanc) כאשר זמן הקטיף של ענב זה מתבצע ממש בתחילת חודש ספטמבר כאשר עדיין חם והשמיים מוארים מאוד מה שנותן לענבים ואחר כך גם לממסך שבחביות את טעם הפרי הרענן והמתקתק.

הקוניאק רך והרמוני עדין מאוד לשתייה בעל ניחוחות של קליפת תפוז ועור ובטעם מורגש ניואנס של שקדים קלויים יחד עם פרי טרופי. הגשה מומלצת: בכוס קוניאק רחבה לשתייה נקייה וגם כבסיס רחב לקוקטיילים טרופיים.

קוניאק דיאו פריבלג' שייך לחוג קטן של בתי קוניאק שמייצרים קוניאק כשר למהדרין תחת הקפדה מלאה בתוך המזקקה על התהליך הייצור מהקטיף ועד הביקבוק, ונותן פתח לחובבי קוניאק ומשקאות אלכוהוליים נוספים ליהנות מהתוצרת שלהם וגם כמשקה המוביל בשולחן החג.

דיאו פריבלג': 700 מ"ל 40% כהל בנפח וכשר לכל ימות השנה ולחג הפסח בהשגחת "החתם סופר בני ברק" ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר: 299.90 ₪ + 2 כוסות קוניאק מתנה! לרכישה ברשת בנא משקאות בלבד - היבואנית הבלעדית של קוניאק DEAU בישראל.

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות
קוניאק בנא משקאות פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד