י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"הפרסום - סכנה"; הגרי"ג אדלשטיין ביקש: אל תפרסמו עלי כתבה

ביממה האחרונה התחוללה מאחורי הקלעים דרמה של ממש במערכת אחד העיתונים החרדיים סביב כתבת השער בגיליון חג הפסח - בו תפורסם כתבת פרופיל נרחבת על ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין • "בחדרי חרדים" עם כל הפרטים בפרסום ראשון

הגרי"ג אדלשטיין (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
הגרי"ג אדלשטיין (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)

פרסום ראשון: ביממה האחרונה התחוללה מאחורי הקלעים דרמה של ממש במערכת עיתון 'בקהילה' סביב כתבת השער בגיליון חג הפסח - בו תפורסם כתבת פרופיל נרחבת על ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, שכללה ראיון שהתקיים עם אחיו, הגאון רבי שלמה אדלשטיין.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי במערכת העיתון ערכו כתבת ענק לחג פסח הקרוב על ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'. כתב העיתון, הרב יעקב ב. פרידמן, אף הגיע למעונו של אחיו הצעיר, הגאון רבי שלמה אדלשטיין, המכהן כראש ישיבת 'אהבת אהרן' בבני ברק וכראש ישיבה בצרפת, כדי לשמוע ממנו דברים על ראש הישיבה לצד פרופיל נרחב שערכו בעיתון על ראש הישיבה.

דבר פרסום הכתבה דלף בימים האחרונים והגיע גם למעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטייין, שהצטער מאוד על הדברים. ל"בחדרי חרדים" נודע כי ראש הישיבה אף התבטא בנושא ואמר כי "הפרסום הוא סכנה".

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי גורם רשמי מבית ראש הישיבה פנה למערכת עיתון 'בקהילה' בבקשה שלא לפרסם את הכתבה, כשהוא מציין כי זהו רצונו של ראש הישיבה שביקש להודיע כי "הפרסום הוא סכנה", כאמור. במערכת העיתון השיבו כי מדובר כבר בשלב "אל חזור", זאת לאחר שהמגזין כבר ירד לדפוס והנזק לעיתון במידה ויגנזו את העיתון יהיה עצום.

יצויין כי לפני חצי שנה, בחג הסוכות האחרון, ערך עיתון 'משפחה' כתבת ענק על ראש הישיבה ואנשי ביתו, אך לאחר פנייה מבית הגרי"ג אדלשטיין לעיתון קודם הדפסת העיתון שלא לפרסמה, גנזו בעיתון את הכתבה.

מ'בקהילה' נמסר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "הכבוד לגדולי התורה הוא נר לרגלנו".
הרב גרשון אדלשטיין עיתון בקהילה עיתון משפחה פרופיל דפוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד